پیگیری مشکلات مردم در خطبه‌های نماز جمعه امروز فارس
کد خبر: ۹۷۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 03 July 2021

تابناک غفارس به نقل از صدا و سیما:حجه الاسلام مرادی امام جمعه موقت بیضا با اشاره به دوازدهم تیرماه سالروز حمله ددمنشانه ناوگان امریکایی به هواپیمای مسافر بری جمهوری اسلامی ایران بر فراز خلیج فارس گفت: حمله موشکی به هواپیمای ایران لکه ننگی برچهره سران خبیث آمریکاست و این لکه ننگ تا ابد باقی می‌ماند.


**************************************************************************
حجت الاسلام آزاد امام جمعه خفر گفت: حرکت جهادی دستگاه قضا در برخورد با مفسدان و حل مشکلات تولیدکنندگان امید را در دل مردم افزایش داد و اعتماد مردم به دستگاه قضا را بیشتر کرد که باید این روند جهادی ادامه داشته باشد.


*************************************************************************
حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت وراوی در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر گفت اعتماد مردم به دستگاه قضایی سرمایه اجتماعی است که نباید این سرمایه را به آسانی از دست دادامام جمعه موقت وراوی بر مبارزه با فساد به ویژه در قوه قضاییه تاکید کرد و اظهار داشت وجود عنصر فاسد حتی به تعداد کم در مجموعه قضایی باعث ناامیدی مردم از اجرای عدالت می‌شود که باید با این موضوع به شدت برخورد کرد.


**********************************************************************
حجت الاسلام طلایی امام جمعه سرچهان از مردم خواست با توجه به کاهش بارش باران در مصرف آب صرفه جویی کنند.


********************************************************************************
حجت الاسلام دولت پناه امام جمعه موقت سده از مسئولان این شهر خواست بهسازی و زیباسازی معابر را در دستور کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار