نماینده ولی فقیه در لرستان:
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: دولت سیزدهم با توجه به وجود بیش از ۱۲ میلیارد مترمکعب رواناب در استان لرستان باید توجه ویژه‌ای به تخصیص آب در این استان داشته باشد.
کد خبر: ۹۷۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸ 02 July 2021

 به گزارش تابناک لرستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید " احمدرضا شاهرخی" در خطبه های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران خرم آبادی با اشاره به اینکه جلوگیری از هدر رفتن آب وظیفه مسئولین و مردم است، اظهار داشت : تکمیل سدهای نیمه تمام، پیش بینی تخصیص آب، تخصیص آب شرب پایدار و نگهداری حداقل یک میلیارد متر مکعب آب در پشت سدهای استان لرستان باید در اولویت مسئولین قرار گیرد.

وی افزود: در برخی مناطق استان به واسطه کمبود آب کشت کشاورزان زحمتکش خشک و در حال از بین رفتن است، لذا از مسئولین درخواست می شود، مانع ورود کشاورزان خارج از استان برای کشت محصولات آبدوست در این استان شوند.

امام جمعه خرم آباد همچنین گفت: امروز شاهد قطعی آب و برق و کاهش آب در سطح استان لرستان هستیم که همه باید رعایت کنیم و در فاصله ساعت پرمصرف برق از وسایل پرمصرف و غیر ضروری استفاده نشود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از خطبه ها اظهار داشت: ۱۴ تیرماه به عنوان روز قلم نامگذاری شده است ، هر پیشرفت و توسعه در سایه قلم امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی اظهار داشت: درست نوشتن، اندیشه و تفکر باید سرلوحه اهل قلم قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه به ۱۱ تیرماه روز شهادت آیت‌الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین در سال ۶۱ اشاره کرد و گفت : این شهید بزرگوار یک روحانی مبارز در تراز انقلاب اسلامی بوده و نوع سوک و رفتار این شهید با مردم به ویژه جوانان یک سرمایه اجتماعی درست کرده بود که این ارزشها را به سمت انقلاب هدایت داد.

وی افزود :شهید صدوقی احداث مساجد، مکانهای مذهبی ،مدرسه و چندین موسسه عامل المنفع را در کارنامه خود دارد.

وی به ۱۲ تیرماه روز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری ایران اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: آمریکا با این حرکات ادای حقوق بشر خود را در جهان به یک ادعای دروغین تبدیل کرده است.

وی افزود: امروز آمریکا در عرصه داخلی و خارجی خود کارنامه ننگین و سیاهی دارد که در یک روز ۲۲۰ هزار نفر در جنگ جهانی از ژاپن را کشت و همچنین یک میلیون نفر از مردم ویتنام را به قتل رساند. امام جمعه خرم آباد گفت: آمریکا نسبت به ایران اسلامی با حمایت از منافقین و فتنه گران، ترور دانشمندان هسته ای و شهادت حاج قاسم سلیمانی چهره ای منفور ای را از خود به یادگار گذاشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار