بازرس کل ایلام ؛
بازرس کل ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز ایلام علاوه بر اینکه تامین ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ برای سایر استان های کشور از جمله خوزستان و کرمانشاه را بر عهده دارد، تاکید کرد: استان ایلام می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی مرغ مازاد خود را به سایر استان های کشور صادر کند که این امر در سایه همدلی و نظارت دستگاه های نظارتی و اجرایی انجام شده است.
کد خبر: ۹۷۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ 25 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی اصلانی کرچی افزود:معرفی کشتارگاه های استان به اداره کل تعزیرات حکومتی و محکومیت آنها به مبلغ ۱۷۲ میلیارد ریال به واسطه افزایش غیرقانونی مرغ زنده در راستای تنظیم بازار انجام شد.

وی بیان کرد:استان ایلام می تواند علاوه بر تامین نیاز داخلی مرغ مازاد خود را به سایر استان های کشور صادر کند که این امر در سایه همدلی و نظارت دستگاه های نظارتی و اجرایی انجام شده است.

اصلانی کرچی گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده میزان توزیع مرغ قبل از اقدامات و پیگیری های این سازمان، حدود ۱۵ تا ۲۰ تن بوده در حالی که میزان تولید مرغ در استان سه برابر میزان مصرف در استان است و با پیگیری ها و نظارت های عمل به آمده میزان توزیع مرغ در سطح استان در حال حاضر به روزانه ۴۵ تن افزایش یافته است.

وی بیان داشت:مشکلات ۵۰ واحد تولیدی از طریق مجموعه دستگاه قضایی استان از جمله دادستانی، دادگستری و ستاد رفع موانع تولید دستگاه قضایی استان پیگیری شده و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده به چرخه تولید بازگشته اند.

وی اظهار داشت: سازمان بازرسی استان امسال به ۳۴ مناقصه عمومی و ۲ مناقصه محدود ورود پیدا کرده و در این رابطه ۹ مورد از مجموع معاملات در دستگاه های اجرایی به ارزش بیش از ۷۶ میلیارد ریال تجدید و تعداد ۲ معامله نیز به ارزش ۷۲ میلیارد ریال لغو شده است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار