رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در ۱۲۶ مین جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: در دوران کرونا بیمارستان های استان به تخت های بیمارستانی و آی سی یو تجهیز شدند تا در روزهای اوج بیماری با کمبود تخت بیمارستانی و آی سی یو مواجه نشویم.
کد خبر: ۹۷۰۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ 13 June 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، دکتر جواد آقازاده درباره عادی انگاری مسئولین و مردم در استان افزود: متاسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک در استان کاهش یافته است و این عادی انگاری بسیار خطرناک است.

وی درباره روند واکسیناسیون در ارومیه بیان کرد: در شهرستان ارومیه به بیش از ۹۲ و نیم درصد افراد بالای ۷۰ سال واکسن تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: شهرستان های پیرانشهر و سردشت کمترین میزان واکسیناسیون را در استان دارند که از مردم این شهرستان ها خواهش می کنیم برای دستیابی به ایمنی دسته جمعی به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و واکسن تزریق کنند.

دکتر آقازاده افزود: واکسن های ایرانی بیش از ۸۰ درصد ایمنی ایجاد می کنند که با واکسیناسیون عمومی میتوان شاهد کاهش شدت بیماری، کاهش میزان مرگ و میر و کاهش تلفات انسانی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار