محسن رضایی:
محسن رضایی در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری 1400، گفت: جوانان سرمایه های مهمی هستند که من آنها را فرشته نجات کشور عنوان می کنم.
کد خبر: ۹۷۰۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲ 12 June 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رضایی با بیان اینکه در طول تاریخ انقلاب و هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم هرگاه زمینه را به جوانان دادیم افتخارات و پیروزی های بزرگی را کسب کردند، افزود: در حال حاضر جوانان خود مشکلات بسیاری هستند و دچار سردرگمی شده اند.

کاندیدای ریاست جمهوری 1400 با بیان اینکه عاملین نجات کشور خود نیازمند نجات هستند، بیان کرد: دولت من ترکیبی از جوانگرایی و تجربه گزایی است، در دولت اقدام و تحول تجارت نسل اول و دومی ها در کنار انرژی نسل سوم و چهارم کشور قرار می گیرد.

رضایی از راه اندازی مراکز تربیت زمامداران آینده کشور در استانهای مختلف خبر داد و خاطرنشان کرد: با این کار هم مشکل جوانان مرتفع می شودو هم نیروهای متخصصی برای اداره کشور تربیت می شود.

وی در خصوص حل مشکلات مسکن جوانان، گفت: از طریق نهضت خانه سازی مشکل مسکن جوانان مرتفع می شود، ما تولید کنندگان را به بازار سرمایه و خریداران مسکن را به بانک ها متصل می کنیم، بانک ها موظف می شوند هر زوج جوانی که 10 درصد آورده داشته باشند، 90 درصد وام بلند مدت دهند.

کاندیدای انتخایات ریاست جمهوری 1400، عنوان کرد: در حال حاضر 165 هزار فوق لیسانس و دکترا در کشور وجود دارد که ما از طریق سامانه جمع سپاری تخصص ها را دسته بندی و نیازهای پروژهی وزارتخانه ها را به آنها داده و ماهانه به آنها حقوق می دهیم.

رضایی در خصوص وضعیت مذاکرات در دولت خود، گفت: دولت اقدام و تحول حتما برجام با دیپلماسی واقعی و نه کاغذی و التماسی جدی گرفته و آمریکا را ملزم به اجرای تعهداتش می کنیم، اما کشور را معطل این مذاکرات نمی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار