توماج وحید افشار در دومین روز ستاد انتخاباتی خود در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گفت:حسنی ابوالفضل(ع) انقلاب بود، حفظ کرامت شهروندان ساکن در مناطق دو و سه ضروری است.
کد خبر: ۹۷۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 12 June 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، توماج وحید افشار، نوه مرحوم شیخ غلامرضا حسنی افزود: جمعیت بالا در منطقه دو یک نعمت بزرگ است تا سرمایه گذاری در این منطقه مورد توجه قرار گیرد چون صرفه اقتصادی خواهد داشت.

-باید تبعیض مثبت در اورمیه را شاهد باشیم و بایستی کرامت شهروندان ساکن در مناطق دو و سه حفظ و امکانات متناسب با جمعیت این مناطق آورده شود.

-حسنی با هیچکس شوخی نداشت و در امتحان ولایتمداری تماماً قبول شده بود هرجا در حوادث دوران های مختلف این خاک مقدس به وی احتیاج داشته سینه سپر می کرد چون خط قرمزش خاکمان و ولایت بود.

-حسنی ابوالفضل(ع) انقلاب اسلامی بود و هیچ چیزی مانع از فاصله گرفتن وی با عقاید و آرمانهایش نشد.

- عده ای امروز عکس حسنی را کنار عکس خود منتشر می کنند اما عکس حسنی رفتار می کنند.

- در دوره قبل که کاندیدای شورای شهر بودم از پدربزرگم شیخ غلامرضا حسنی خواهش کردم که در ستادم حضور یابد اما نپذیرفت گفتم من نوه تان هستم، برگشت و گفت اینهایی که ثبت نام کرده اند همه فرزندان و نوه های من هستند و من اگر به ستادت بیایم باید در همه ستادها حضور یابم.

- عده ای حالا افتاده اند به دنبال رای جمع کردن و مطرح کردن داماد و وابستگان خود و از شرایط موجود برای گسترش قدرت خود سواستفاده می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار