درجریان سلسله برنامه های انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز محسن رضایی میرقائد از طریق شبکه استانی صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی، برنامه های خود برای تصدی پست ریاست جمهوری را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۶۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲ 09 June 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، آقای رضایی در تشریح برنامه ها، ضمن نامگذاری دولت خود با نام "دولت اقدام و تحول" گفت: متناسب با ظرفیتها، استعدادها، قابلیتها و تواناییهای هر استان نسخه پیشرفت و بهبود زندگی تهیه و اجرا خواهیم کرد و در تصمیم گیریها نیز قصد داریم اختیارات را به خود استانها واگذار کنیم.
 
آقای محسن رضایی میرقائد آذربایجان غربی را مرکز تربیت علما، دانشمندان، شعرا و قهرمانان بزرگ ملی مثل شهیدان باکری دانست و اظهار داشت: من مشکلات آذربایجان را به خوبی می‌دانم و مطالعاتمان نشان میدهد مشکلات جدی در سرزمین شما وجود دارد و براین اساس سند اقدام آذربایجان غربی را آماده کردیم.
 
توسعه راه‌ها و اتوبان - منطقه آزاد خوی -ساماندهی کولبری تقویت تلاش و جذب سرمایه‌های خارجی
 
آقای رضایی بااشاره به ظرفیتهای کشاورزی آذربایجان غربی، ایجاد صنایع تبدیلی برای محصولات سیب و انگور را حائز اهمیت دانست و گفت: باید موضوع انبارداری، بسته بندی، حمل و نقل و بازاریابی محصولات بدون دخالت واسطه ها صورت گیرد و باغداران بتوانند محصولات خود را به بازارهای هدف برسانند.
 
ایجاد صنایع تبدیلی سنگهای معدنی، ایجاد صنایع پایین دستی صنعت پتروشیمی،
 
توسعه و ایجاد صنایع تبدیلی گیاهان دارویی از سایر مواردی بود که آقای رضایی درخصوص برنامه های خود برای شکوفایی اقتصاد آذربایجان غربی تشریح کرد.
 
آقای محسن رضایی در پایان به موضوع ورزش به خصوص رشته والیبال پرداخت و گفت: جوانان آذربایجان غربی به خوبی در این رشته درخشیده اند و استعدادهای بالقوه ای برای رشد و شکوفایی نیز وجود دارد و با مشارکت خود شما درصدد تقویت این ظرفیتها خواهیم بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار