رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با مدیران عامل بانکهای استان گفت: بانکها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیبها دارند و اگر حمایت شوند و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولید گردند قطعاً فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولید ، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی ها اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۹۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳ 09 June 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ناصر عتباتی افزود: منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی و بزهکاری، در مسائل اقتصادی و مالی است که اگر بانکها در امر کار آفرینی و اشتغال و حرفه آموزی و تولید دخیل باشند در کاهش جمعیت کیفری زندانها و آسیب های اجتماعی و بزهکاری بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.
 
 
رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: در حمایت از فعالیتهای سالم اقتصادی و تولید بانکها هم باید لحاظ شوند. دستگاه قضایی در کنار بانکها هست و از بانکهایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند حمایت می کند.
 
سجاد قربان زاده دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان نیز در ابتدای این دیدار به سابقه خوب همکاری با دکتر عتباتی در استان اردبیل اشاره و گفت: ما با دکتر عتباتی در استان اردبیل سابقه همکاری بسیار خوب و ارزشمندی داشتیم و از حمایتهای بی دریغ ایشان از واحدهای تولیدی و بانکها بهره مند شده ایم.
وی افزود دکتر عتباتی در رونق تولید در استان اردبیل عملکرد فوق العاده ای داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد و یقین داریم که در استان آذربایجان غربی هم منشاء خیر و برکت خواهند شد.
قربان زاده که به نمایندگی از بانکهای استان صحبت می کرد ابراز امید واری کرد با تفاهم و همکاری با واحدهای تولیدی مشکل دار و حمایت های دستگاه قضایی استان گره از کار تولید در استان گشوده شود و تعداد کثیری از واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار