نماینده ولی فقیه در استان ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تک تک آحاد مردم وظیفه دارند علاوه به شرکت حداکثری در انتخابات، دیگران را نیز مجاب به رای دادن کنند و از شما معتمدین، نخبگان و مردم خواهشمندم که کاری کنید که بعد از 28خردادماه لبخند شادی بر چهره فرزند فاطمه الزهرا(س) رهبر معظم انقلاب اسلامی جاری باشد.
کد خبر: ۹۶۹۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲ 08 June 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در دیدار مردمی در جریان سفر به شهرستان بدره،  اظهار داشت:شهرستان شدن یک منطقه برای ارائه خدمات  است که دولت می بایست به مردم ارائه دهد، اینکه تا کنون زیرساخت های این شهرستان تکمیل نشده است، باید پیگیری شود. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه مشکلات و مسائل این شهرستان تلاش می شود با رازینی با مسئولان استانی و کشوری پیگیری شود، ابراز کرد: در خطبه های نماز جمعه استان برای پیگیری ساخت و تکمیل بیمارستان شهرستان بدره تاکید شد و مقرر گردید که رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آنرا پیگیری کند. 

وی یادآور شد: زندگی بسیاری از مردم از طریق دام و فعالیت عشایری تامین می شود، عشایر قشری است که برای خدمت به مردم کمترین هزینه ها را دارند، خرید مازاد بر نیاز یکی از مهم ترین خواسته ها و مطالبات مردم مناطق عشایری استان است. 

امام جمعه ایلام گفت:  خشکسالی، کمبود آب و بالا رفتن هزینه های نگهداری دام مشکلاتی را برای عشایر استان ایجاد کرده است که بر اساس پیگیری هالی انجام شده مقرر گردید ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  از طریق تامین تانکرهای آبرسان برای تامین آب عشایر به کمک امور عشایری بیاید. 

  حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر خرید دام مازاد عشایر در راستای تامین گوشت داخل کشور، یادآور شد: در این راستا در سفر رئیس محترم مجلس شورای اسلامی به استان، این دغدغه عشایر استان مطرح و مقرر گردید که اقدامات و پیگیری های لازم در این خصوص در استان انجام شود.

  وی با اشاره به اینکه امروز در مقطعی از زمان قرار داریم که تاریخ ساز است، افزود: دشمنان در منطقه وارد شدند و بیش از ۷ تریلیون دلار برای تغییر نظام جمهوری اسلامی هزینه کردند، اما نه تنها نتواستند و به هدفی که می خواستند نرسیدند بلکه جایگاه خود را در منطقه از دست داده و امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شده است. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه آنچه موجب هراس و وحشت نظام استکباری شده، انقلاب اسلامی است که جهان اسلام را هویت بخشید، ابراز کرد: این هویت بازگشت به خود و اجرای قوانین اسلام و مبارزه با استبداد موجب هراس دشمنان شده است، امروز دشمنان که از جنگ فیزیکی دستاوردی نداشتند افکار جوانان جامعه را هدف قرار داده و  مقصود آنان نابودی هویت اسلامی است. 

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر حضور مردم در پای صندوق های رای، یادآور شد: امروز تورم و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما این سختی ها، آزمون الهی است و امروز باید با ولایتمداری و گوش به فرمان بودن ولایت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مدیر جهادی، اجرایی عدالت طلب، توانمندی در راس قوه مجریه قرار بگیرد مشکلات قابل حل است، افزود: در حالی که ۱۱ ابربدهکار بانکی ۹۰ هزار میلیارد تومان به شبکه بانکی بدهکار هستند که با این مبلغ می شود در حوزه اشتغالزایی جوانان تحصیل کرده و جویایی کار، می توان اشتغال زیادی ایجاد کرد. 

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه ظرفیت اشتغالزایی در کشور و استان بسیار زیاد است، گفت: عده ای در داخل کشور نگاه به خارج از کشور برای حل مشکلات کشور دارند و این در حالی است که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به طور قطع نخواهند گذاشت که  ایران اسلامی پیشرفت کند و ما باید از ظرفیت های داخلی در این حوزه استفاده کنیم. 

وی یادآور شد: اگر نگاه سیاست خارجه و دولت این باشد که محصولات خود را به کشور های دیگر صادر کنیم به طور قطع کشور در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت، در استان ایلام محصولاتی در حوزه های مختلف کشاورزی، نفت و پتروشیمی تولید می شود که می‌تواند صادر شود و اروپا هم به آن نیاز دارد.  

حجت الاسلام کریمی تبار  با تاکید بر اینکه باید به نخبه ها، جوانان و مردان و زنان پرتلاش ایران اسلامی، اعتماد و موانع برای تولید برداشته شود، گفت: با اعطای تسهیلات و هموار کردن مسیر برای جوانان فرصت برای تولید و اشتغال مهیا گردد. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه انقلاب ما برای اسلام بود و پای آن ایستاده ایم، تصریح کرد: دشمن، دشمن است و می‌خواهد همانند مار زخمی به ما صدمه بزند، هدف ما خدایی، مسیر ما حسینی (ع)  و شهدای ما ادامه دهندگان راه شهدای کربلا هستند.  وی خاطرنشان کرد: تک تک آحاد مردم وظیفه دارند علاوه به شرکت حداکثری در انتخابات، دیگران را نیز مجاب به رای دادن کنند و از شما معتمدین، نخبگان و مردم خواهشمندم که  کاری کنید که بعد از 28خردادماه لبخند شادی بر چهره فرزند فاطمه الزهرا(س) رهبر معظم انقلاب اسلامی جاری باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار