حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه کنگاور گفت:رمز بقا و تکامل خط و راه امام (ره) در وحدت و انسجام ملی نهفته است و امروز این اختلاف افکنی و ناامید ساختن مردم از آینده حرکت در مسیر پیشرفت جامعه نیست.
کد خبر: ۹۶۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 04 June 2021

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: ۳ هفته است که نمازجمعه را برقرار می کنیم همراه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و تنها شهری هستیم که در استان کرمانشاه داخل پارک در فضای باز نماز جمعه برگزار  و با استقبال بسیار خوبی همراه و جز شلوغ ترین نماز جمعه های کشور است.

وی افزود: به مناسبت رحلت امام و قیام 15 خرداد مراسم باشکوهی درحیاط سپاه با حضور چشم گیر مردم ، سپاهیان، بسیجیان، پاسداران  برگزار شد.

امام جمعه کنگاور تصریح کرد: مراسمی از درب مسجد صاحب الزمان بصورت هیئت عزاداری  به یاد امام و شهدای ۱۵ خرداد  برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام لروند اظهار کرد: همه می دانید امام مصلح قرن بود، در تاریخ بعد از غیبت امام زمان فکر نکنم هیچ عالمی مانند امام از همه جهت چه در فقه چه در تدبیر، چه در نظم چه در قیام چه در حمایت از محرومین سراغ داشته باشیم.

وی ابراز کرد: به جرائت می توان گفت امام(ره) مصلح قرن ما و بی نظیر بود سفارشی به مردم می کنم که دست هایی در کار هستند که به شدت تبلیغ می کنند مردم از نظام اسلامی دل سرد و ناامید شوند و پای صندوق رای حاضر نشوند.

حجت الاسلام لروند خاطر نشان کرد: این افراد به مردم می گویندگله مندی خود را اینگونه نشان دهید اما در واقع هدف ضعف نظام و ضعیف جلوه دادن نظام اسلامی است لذا مردم باید به این خطر آگاه باشند و به یاد امام حضور بسیار جدی در پای صندوق های رای داشته باشند .

وی گفت: به حرمت آن همه زحماتی که امام کشید، به حرمت تبعیدی که ازکشور به کشور امام کشید و خیلی خون دل ها به خاطر این کشور خورد، امروز باید مردم حواسشان باشد به توطئه ی منافقین داخل، سنگر مهم حمایت از نظام یعنی انتخابات دموکراسی اصیل را فراموش نکنند و آن را حفظ کنند.

امام جمعه کنگاور در پایان تصریح کرد:مردم در انتخابات در صحنه باشند، یاد امام را گرامی بدارند، حمایت کنند از ولایت فقیه تا با انتخاب یک فرد دلسوز، آگاه و کاردان امور کشور به دست اهلش سپرده شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار