حجت الاسلام مدبر با تاکید بر اینکه در انتخاب افراد کارنامه و برنامه را مد نظر داشته باشیم، گفت: در انتخابات به ادعا و شعار نگاه نکنیم بلکه ببینیم آیا افراد در کارنامه شان کاری برای مملکت و خدمتی به مردم انجام شده و اینکه ببینیم برای آینده و مشکلات مردم چه برنامه ای دارد.
کد خبر: ۹۶۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 29 May 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمد حسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه جهرم با اشاره به 15 شوال سالروز شهادت حضرت حمزه، گفت: این واقعه با سالروز نبرد «احد» همزمان است؛ نبردی سراسر عبرت با حضور هزار نفر از مسلمانان که در میانه راه یک سوم آنها از لشکر پیامبر (ص) جدا شدند.

 

امام جمعه جهرم جدا شدن افراد، ضربه روحی زیادی به لشکر می‌زند، افزود: تعداد 70 نفر از یاران پیامبر (ص) در این جنگ به شهادت رسیدند که یکی از آنها حضرت حمزه بود.

 

وی با اشاره به شجاعت حضرت علی (ع) در جنگ «احد»، عنوان کرد: بزرگترین عبرت که از این جنگ می توان گرفت این است که چنانچه حرف ولی زمان خود را گوش ندهیم شکست می‌خوریم.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه در انقلاب خودمان بارها شاهد بودیم افرادی را که به حرف رهبرشان گوش ندادند و سرانجام خوبی نیز نصیب شان نشد، تصریح کرد: از جمله آن در قضیه برجام بود که به حرف رهبری اعتنایی نشد و دیدیدم چه مشکلاتی برای مملکت به وجود آمد.

 

وی با تاکید بر اینکه تاریخ را باید به دیده عبرت نگاه کرد، گفت: رهبری روز گذشته سخنان بسیار جامع و مهم برای نمایندگان داشتند که توصیه می‌کنیم آن را مطالعه کنید؛ از تاکیدات ایشان در این سخنرانی این بود کسانی که به مردم می‌گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم انقلابی را می‌خواهند که خودشان رئیس آن باشند؛ اینها دلسوز مردم نیستند.

 

امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه آنها شعار مردم داده و دروغ می‌گویند، اظهارکرد: این اقدام آنها همان هدف دشمن است که ماه ها برای آن تلاش می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه رهبری فرمودند از دیگر توطئه های دشمنان تلاش برای اختلاف افکنی میان نامزدهای انتخابات به ویژه در مناظره ها است، تاکید کرد: آنها با توطئه خود تلاش می کنند در مناظره ها مرزهای اخلاق نادیده گرفته شود و اگر موفق نشوند نقشه بعدی آن است که طرفداران را در فضای مجازی و حقیقی به جان هم بیندازند.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه ایجاد دشمنی و اختلاف انگیزی میان طرفداران نامزدها از توطئه سوم دشمنان در انتخابات است، عنوان کرد: به گفته بزرگان دین چنانچه در گفتگوها جدل به میان بیاید آن را قطع کنید هر چند حق با شما باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه در انتخاب افراد کارنامه و برنامه را مد نظر داشته باشیم، گفت: در انتخابات به ادعا و شعار نگاه نکنیم بلکه ببینیم آیا افراد در کارنامه شان کاری برای مملکت و خدمتی به مردم انجام شده و اینکه ببینیم برای آینده و مشکلات مردم چه برنامه ای دارد.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه با سخنان نامزدهای انتخابات که تنها شعار داده و صحبت های بدون برنامه دارند توجه نکنیم، عنوان کرد: کارشناسان معتقدند فقیرترین دولت در طول نظام جمهوری اسلامی دولت آینده است چرا که با بدهکاری های فراوان مانده از دولت های پیشین رو به رو است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مردم وعده های عجیب و غریب را زیاد شنیده اند و هر حرفی برای آنها باور پذیر نیست، گفت: چنانچه نامزدی می خواهد سخنی بگوید باید با برنامه باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار