امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: توقع مردم از رییس جمهوری منتخب برای چهار سال آینده فارغ از هر نگاه سیاسی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.
کد خبر: ۹۶۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 28 May 2021
 نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: توقع مردم از رییس جمهوری منتخب برای چهار سال آینده فارغ از هر نگاه سیاسی، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا، حجت الاسلام "حبیب الله شعبانی موثقی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان اظهار داشت: تنگنا‌های اقتصادی به ویژه با شیوع کرونا باعث بروز مشکلاتی برای مردم شده و برهمین اساس مردم خواهان رفع این مشکلات و بهبود شرایط اقتصادی کشور هستند.

وی بیان کرد: کشور نیازمند رییس جمهوری است که با شناخت لازم از ظرفیت‌های هر منطقه و استان، بتواند در عمل مشکلات را حل کرده و برنامه محور اقدام کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان حضور حداکثری مردم در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: عدم شرکت در انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند و موجب شادمانی دشمنان و بدخواهان نظام و مردم خواهد شد.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات موجب تقوت امنیت، افزایش قدرت دیپلماسی، صیانت سیاسی از کشور، ناامیدی دشمنان، سربلندی و عزت میهن خواهند شد، هر چند به واقع مردم از مشکلات اقتصادی و معیشیتی ناراضی هستند و به طور طبیعی گلایه‌هایی نیز وجود دارد.

امام جمعه همدان بیان کرد: شاید امسال حضور در انتخابات به صورت طبیعی کم شود چراکه به هر حال علاوه بر شیوع کرونا، مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، اما نباید آدرس غلط داده شود که به دلیل که عدم احراز صلاحیت فلان نامزد، حضور و مشارکت کمرنگ شده است.

وی افزود: مردم هیچ گاه همراه با ضدانقلاب و مخالفان نظام نبوده و نیستند و آن‌هایی که در قبل مسوولیت داشته و اکنون می‌گویند رای نمی‌دهیم، دلسور مردم نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی نیاز کشور را حضور مدیریت توانمند و متعهد دانست و گفت: سرنوشت کشور میدان اتهام زنی و آزمون و خطا نیست و به مدیری احتیاج دارد که علاوه بر شناخت ظرفیت‌ها، برنامه محور باشد و تیم اقتصادی قدرتمندی همراه داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد شورای نگهبان نیز گفت: اعضای این شورا به قانون عمل کرده‌اند و در تایید صلاحیت‌ها نشان دادند که با کسی تعارف ندارند، هر چند که متاسفانه برخی به زیر سووال بردن تصمیم‌ها و تخریب افراد عادت دارند.

امام جمعه همدان همچنین با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد یکساله مجلس، گفت: مصوبه‌های خوبی در این مدت نظیر مالیات بر واحد‌های مسکونی خالی و طرح‌های کشاورزی را در مجلس شاهد بودیم که البته تنها قانونگذاری کافی نیست و نظارت لازم باید صورت بگیرد.

وی افزود: سفر‌های استانی رییس مجلس و نمایندگان نیز قابل تقدیر است چرا که از نزدیک مشکلات و دغدغه‌های مردمی را مشاهده و در راستای حل آن اقدام می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار