با هدف تسهیل واکسیناسیون سالمندان دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در میاندواب راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۶۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۲ 26 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب دو مرکز تجمیعی برای تزریق واکسیناسیون کرونا پیش بینی شده است که واکسیناسیون کرونا در این محل ها انجام می گیرد.

حیدری با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا برابر سند ملی در شهرستان میاندوآب انجام می گیرد، گفت : در حال حاضر به گروههای سنی ۷۵ سال به بالا واکسن کرونا تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: از روز شنبه نیز تزریق واکسن به گروه سنی ۷۰ سال به بالا شروع شده است که طبق دستورالعمل و سند ملی کرونا انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان میاندوآب فرآیند واکسیناسیون با سرعت بالا در حال اجراست، افزود: در شهرستان میاندوآب هفت مرکز منتخب و یک پایگاه بیمارستانی و دو مرکز تجمیعی برای تزریق واکسیناسیون کرونا پیش بینی شده است که واکسیناسیون کرونا در این محل ها انجام می گیرد.

حیدری تصریح کرد: برای گسترش تزریق واکسن در نظر داریم از محیط‌ های عمومی شهری و برخی سالن‌های بزرگ که دسترسی محلی آسان داشته و فضای مناسبی نیز دارد، استفاده کنیم تا بدون معطلی واکسیناسیون را برای تمام گروه‌های هدف انجام دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب همچنین از راه اندازی محل واکسیناسیون در بخش بکتاش در روزهای آینده خبر داد و گفت: با راه اندازی این مرکز اهالی روستاهای مجاور نیز دسترسی راحت و نزدیک تری به واکسن کرونا خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار