به یاد شهداو جانبازان شیمیایی سردشت
آئین نامگذاری خیابان سردشت با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۲، رئیس واعضای شورای شهر و شهردار شهر سردشت برگزارشد.
کد خبر: ۹۶۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸ 24 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ارومیه در این مراسم بااشاره به اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه ملی ,شرعی همه ما است گفت: تا زمانی  روحیه شهادت, ایثار و از خودگذشتگی در کشور باشد هم راه شهیدان ادامه خواهد داشت و هم انقلاب اسلامی از همه توطئه های دشمن در امان خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی افزود: وظیفه اساتید دانشگاه در این دوره از انقلاب ترویج روحیه جهاد ,ایثار وشهادت است و همه ما  مسولیت بزرگی در قبال شهدا داریم.

وی  بااشاره به اینکه مساله مهم این روزهای کشور انتخابات است گفت: با شرکت گسترده  در انتخابات و انتخاب فرد شایسته ,مدیر,فساد ستیز و دشمن شناس مشکلات بسیار زیادی حل خواهد شد.

حجت الاسلام کیومرثی نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ارومیه در این مراسم بااشاره به اینکه در مقابل دشمن نباید ترس داشته باشیم گفت: ملت ما با انتخاب فرد شایسته و داشتن صبر و استقامت در مقابل مشکلات و دشمن, پیروزیهای بیشتری در آینده خواهد داشت.

 حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه دراین همایش بااشاره به اینکه دانشگاهیان سهم بسزایی در حل مشکلات جامعه دارند گفت: وظیفه اساتید دانشگاه در زمان تبلیغ و رقابت کاندید ها ,تبلیغ و ترویج صبر و بردباری است تا انتخابات خوبی داشته باشیم.

وی افزود: افرادی می توانند با این انقلاب همراه باشند که به اعتقادات انقلاب ودین اسلام متعهد ودر کارهای خود اخلاص داشته و در صدد شناسایی آفات این درخت تنومند انقلاب و رفع آنها باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار