استاندار آذربایجان غربی:۷۵هزار نفر در آذربایجان غربی واکسن کرونا دریافت کرده اند
کد خبر: ۹۶۵۴۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵ 20 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی گفت: طبق آخرین آمار تاکنون ۷۵ هزار نفر در استان واکسن کرونا دریافت کرده اند که این تعداد، به صورت روزانه رو به افزایش است.
 
 محمدمهدی شهریاری عصر چهارشنبه در بازدید از واکسیناسیون کرونا در ارومیه با اشاره به وضعیت نامطلوب رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان، گفت: برای اینکه استان در خصوص کاهش شیوع کرونا و فعالیت مستمر صنوف و فعالیت‌های عادی زندگی به یک ثبات برسد باید دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.
 
وی با قدردانی از تلاش پزشکان، پرستاران، بهیاران و دیگر تلاشگران عرصه مقابله با کرونا، روند واکسیناسیون کرونا در استان را مطابق برنامه و اولویت بندی‌های وزارت بهداشت دانست و افزود: به طور قطع تزریق واکسن به منزله پایان کرونا نیست و افرادی که واکسن دریافت کرده‌اند باید کماکان دستورات بهداشتی را رعایت کنند.
 
شهریاری بیان کرد: با وارد شدن واکسن به صورت گسترده به کشور و استفاده از واکسن‌های تولید داخل، بر اساس پیش بینی‌هایی که انجام شده، تا پایان سال واکسیناسیون عمومی برای همه مردم صورت خواهد گرفت.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این بازدید با اشاره به انجام با سرعت قابل توجه واکسیناسیون علیه کرونا در استان گفت: واکسیناسیون خودرویی علیه این ویروس در خیابان شهید امنیت طلب ارومیه آغاز شده و ادامه دارد.
 
دکتر جواد آقازاده با بیان اینکه علاوه بر این مرکز، چهار مرکز برای واکسیناسیون افراد دارای شرایط در ارومیه وجود دارد اضافه کرد: همچنین تمام مراکز جامع سلامت در آذربایجان غربی واکسیناسیون انجام می‌دهند و پذیرای متقاضیان دارای شرایط حتی در داخل خودروها هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: مردم با اعتماد کامل به سیستم ما واکسن خود را دریافت کنند و از شهروندان می‌خواهیم که برای واکسیناسیون حاضر شوند زیرا این راه، تنها راه جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا است.
 
 ۱۴۰ مرکز در سراسر استان واکسیناسیون علیه کرونا را برای گروه‌های هدف انجام می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار