مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوز ترددهای بین شهری و درون شهری خبرداد.
کد خبر: ۹۶۱۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 04 May 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی از راه اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوز ترددهای درون و برون شهری خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از بروز تجمع در فرمانداری ها و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا سامانه الکترونیکی صدور مجوز ترددهای بین شهری و درون شهری راه اندازی شد.

مصطفوی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، مبتنی بر رنگ بندی شهرستانها محدودیت هایی در خصوص مسافرت با خودروی شخصی در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال شده است به نحوی که از مبدا این شهرستان ها یا به مقصد این شهرستان ها با خودروی شخصی مسافرتی انجام پذیرد باید برگ تردد از محل فرمانداری  مبداء صادر شود.

وی افزود: به منظور تسهیل در فرآیند صدور و اخذ مجوز مربوطه امکان درخواست الکترونیکی این برگه تردد از طریق سایت فرمانداری ها در سراسر استان مهیا شد.

 

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه شهروندان متقاضی به سفرهای مجاز درون و برون شهری می توانند به سایت فرمانداری شهر مبدا مراجعه نموده و از بخش منوی خدمات الکترونیک گزینه فرم درخواست مجوز تردد خودرو را پر نموده و اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری می کنند، ادامه داد: از طریق گوشی هوشمندوکامپیوترنیز این سامانه به راحتی قابل دسترسی  است. 

مصطفوی در تشریح فرآیندهای اجرائی این سامانه گفت: بعد از درج اطلاعات در فرم الکترونیکی و بارگذاری تصویر مدارک مربوطه و ارسال فرم توسط شهروندان، از طریق سامانه پیام کوتاه استانداری با شماره مشخص کد رهگیری انحصاری به موبایل متقاضی ارسال می شود و این پیامک و کد رهگیری تا پایان سفر باید در موبایل متقاضی محفوظ بماند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از بررسی و تایید مدارک و فرم متقاضی توسط مسئولین شهرستانی پیام حاوی اعلام تایید درخواست و  لینک الکترونیکی دریافت مجوز تردد به موبایل اعلامی ارسال خواهد شد، افزود: تصویر این برگ مجوز به صورت الکترونیکی مورد تایید عوامل نیروی انتظامی و پلیس راه است و کد رهگیری مندرج در تصویر مجوز با کد رهگیری موجود در پیامک سرشماره استانداری تطابق دارد.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری تاکید کرد: متقاضی نباید گزینه دریافت پیامک از سر شماره تبلیغاتی را مسدود کرده باشد تا بتواند کد رهگیری و لینک دانلود مجوز را در موبایل خود دریافت نماید.

مصطفوی خاطرنشان کرد:برای کسانی که متقاضی صدور مجوز برگ تردد هستند در مراحل مختلف امکان پیگیری وضعیت درخواست با کد رهگیری ارسالی و دیگر مشخصات لازم از طریق سایت فرمانداریها در همان محل مقدور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار