در خوی گفت : ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بمناسبت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت امیر مومنان علی ع ( در قالب ضیافت الهی ) در خوی توزیع میشود .
کد خبر: ۹۶۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵ 04 May 2021

جت الاسلام جوانبخت مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تابناک آذربایجان غربی گفت :
طرح ضیافت الهی همه ساله از جوار امام زادگان و بقاع متبرکه در سراسر کشور برگزار میشود .
وی افزود : قبل از اذان مغرب برنامه های فرهنگی ، مذهبی و قرآنی امسال بخاطر بیماری کرونا از جوار امام زادگان در فضای مجازی اجرا میشود .
وی اضافه نمود : در سراسر استان خیمه های معرفت در ورودی درب امام زادگان برپا شده و روحانیون اعزامی از قم به سوالات شرعی ، خانوادگی و اجتماعی مردم پاسخ می دهند که این برنامه در شهرستان خوی در ورودی امامزاده سید بهلول و بقعه متبرکه شیخ نوایی از ساعت ۱۱ الی ۱۳ ظهر برگزار می گردد .
جوانبخت در ادامه گفت : یکی از برنامه های مهم طرح ضیافت الهی ، طرح حمایت از نیازمندان آبرو مند است که امسال در طرح ضیافت الهی در سطح استان۱۴۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان در بین نیازمندان آبرومند توزیع میشود .
وی افزود : امسال به همت اداره اوقاف خوی از محل موقوفات واقفان نیک اندیش ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان در بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع میشود .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه تاکید کرد : امسال از محل درآمد موقوفات ۳۰ هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان توزیع میشود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار