اصغر نژاد معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوی گفت : با استمرار تلاش‌ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان خوی کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان ارتقا می یابند .
کد خبر: ۹۶۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰ 30 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ابراهیم اصغرنژاد گفت: با استمرار تلاش‌ها و اقدامات ویژه آبفای شهرستان خوی کمیت و کیفیت آب روستاهای شهرستان ارتقا می یابند .

وی افزود : از زمان یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستائی از روز نخست تحویل‌گیری تا به امروز با وجود مشکلات وکمبودهای شدید زیر ساختی، تاسیساتی و منابع، تلاش‌ها و اقدامات ویژه‌ای برای ارتقای کمی و کیفی آب این روستاها از سوی شرکت آب و فاضلاب خوی انجام شده است.
اصغرنژاد اظهار داشت : اجرای طرح یکپارچه سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی اقدامی هدفمند و رو به جلو بود که در همین مدت نیز بسیاری از مشکل آب‌رسانی در روستاها را برطرف کرده است.
وی به اقدامات انجام‌شده در این زمینه اشاره کرد و گفت : اقداماتی که در این مدت انجام شده شامل بازسازی شبکه و چاه‌های تامین‌کننده آب ، توسعه شبکه آب ، حفر چاه و ... در روستاهای شهرستان می باشد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت خاطر نشان کرد :با یکپارچه سازی این شرکت‌ها و هم افزایی امکانات و خدمات شاهد تحولی در عرصه ارائه خدمات و تامین امکانات برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مشترکان آب شهری و روستایی هستیم.

لازم به توضیح است که شرکت آب و فاضلاب خوی به بیش از ۱۲۰ هزار مشترک آب شهری و روستائی خدمات‌رسانی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار