سامانه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار با دستور شهردار ارومیه جهت ارتباط بی واسطه توسعه یافته و ایجاد شده و بستری مناسب برای افزایش اعتماد عمومی به شهرداری خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰ 24 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سامانه ارتباط مستقیم و بی واسطه شهروندان با شهردار ارومیه از سوی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شد.

این سامانه با دستور مجید آقازاده شهردار ارومیه جهت ارتباط بی واسطه توسعه یافته و ایجاد شده و بستری مناسب برای افزایش اعتماد عمومی به شهرداری خواهد بود.

در این سامانه امکان ثبت پیام های شهروندان با درج مشخصات هویتی شان میسر شده و شهردار ارومیه به طور مستقیم درخواست های شهروندان را به مناطق و سازمانها ارجاع و دستورات لازم برای پیگیری سریع را صادر می کند.

همچنین شهروندان می توانند آخرین وضعیت درخواست ها و پیام های ارسالی خود را بررسی و پیگیری کنند.

جهت دسترسی به این سامانه، شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی shahrdar.urmia.ir امور خود در موضوعات مختلف شهری را پیگیری کنند.

این اقدام در راستا و تداوم سیاست های شهر هوشمند و شفاف سازی امور در شهرداری ارومیه و ارتباط مستقیم با مردم عزیز انجام گرفته که نقش مهمی در کاهش مراجعات حضوری جهت ملاقات با شهردار با توجه به شیوع کرونا دارد و افزایش رضایتمندی عمومی از مدیریت شهری را رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار