فرماندار اهواز گفت: تایید یا رد صلاحیت شوراهای اسلامی شهر هشتم اردیبهشت پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان اهواز به داوطلبان ابلاغ می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷ 19 April 2021

 فرماندار اهواز گفت: تایید یا رد صلاحیت شوراهای اسلامی شهر هشتم اردیبهشت پس از دریافت نظر هیات نظارت شهرستان اهواز به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

جمال عالمی نیسی با اشاره به فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان شوراهای اسلامی شهرهای اهواز و الهایی افزود: صورتجلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرهای اهواز و الهایی به هیات نظارت شهرستان ارسال شده است و نتایج آن هشتم اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ می‌شود.

رییس حوزه انتخابیه اهواز ادامه داد: پس از ابلاغ نتایج، داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان از نهم تا دوازدهم اردیبهشت به مدت چهار روز می‌توانند به هیات نظارت استان شکایت کنند.

وی اظهار داشت: هیات نظارت استان شکایت داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر را که توسط هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شده‌اند را از نهم تا ۲۱ اردیبهشت ماه رسیدگی و بررسی نهایی می‌کند.

بر اساس این گزارش، ۷۶۱ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در ۲ حوزه شهری در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی است.

طبق گزارش فرمانداری اهواز، ۸۶ درصد از داوطلبان دوره ششم انتخابات شورای شهر اهواز مرد و ۱۴ درصد از آنها زن هستند.

ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر از ۲ تا ۲۶ اسفند همزمان با سراسر کشور در خوزستان انجام شد.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان، چهار هزار و ۳۵۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر در خوزستان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۱۱ نفر زن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار