نماینده مردم ارومیه در مجلس:
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پایگاه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مردم است و مشارکت ملت در انتخابات و عرصه های مختلف یک حضور تشریفاتی نبوده بلکه مردم همواره نقش اصلی را ایفا کرده‌اند.
کد خبر: ۹۵۷۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۳ 19 April 2021

وحید جلال زاده در گفت و گو با تابناک آذربایجان غربی افزود: مردم بر این امر واقف هستند که مشارکت در انتخابات برگ برنده جمهوری اسلامی در مواجهه با تحریم های ناجوانمردانه دشمنان است.

وی افزود: دشمنان برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق های رای دست به هر اقدامی زده‌اند و تلاش دارند ملت را نسبت به آینده کشور ناامید کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با بصیرتی که مردم دارند و همان گونه که در تمام برهه ها حضور یافته اند، این بار نیز شعور خود را به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند بود.

جلال زاده حضور در انتخابات را موهبتی الهی و فرصتی بزرگ برشمرد و اظهار داشت: با عقب نشینی ‌وترک صحنه انتخابات، هیچ‌ اتفاقی در وضع موجود و حل مشکلات پیش رو نخواهد افتاد.

وی گفت: دشمنان و رسانه های بیگانه با تبلیغات منفی در تلاش هستند تا مردم را از صف های رای دور کرده و انتخابات را کمرنک کنند، ولی حضور هوشمندانه و پرشور درپای صندوق های رای امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار