پس از یک ماه و چند روز از این وعده خبری تابناک ،امروز خبر صدور کیفر خواست برای چهار نفر از اعضای شورای شهر ایلام به اتهام اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع حقوق بیت المال همچون بمبی صدا کرد . این خبر مهم در کسری از ثانیه در صدر اخبار رسانه ها وکانال های خبری استانی وملی قرار گرفت .
کد خبر: ۹۵۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ 19 April 2021

تابناک ایلام ::دقیقا اسفند ماه سال گذشته بود که تابناک ایلام بر اساس مدارک متقن ومحکم خود در مطلبی تحت عنوان "خبری شوکه کننده در راه است " با اشاره به پرونده تخلف برخی از اعضای شورای شهر ایلام نوشت: بزودی افکار عمومی با یک خبر از تخلفات شورای شهر ایلام شوکه خواهند شد.

نگارنده این مطلب اذعان کرد : بر اساس خبری که از یک منبع موثق به تابناک رسیده است ،بزودی پای برخی از اعضای شورای شهر به خاطر دست داشتن در یک تخلف بزرگ در حوزه املاک شهری در پای میز محاکمه باز خواهد شد ،پرونده ای مهم که با رسیدگی به آن احتمالا پرونده برخی از اعضای شورای شهر برای همیشه بسته خواهد شد.

بدنبال انتشار این مطلب ،اعضای شورای شهر به جای تنویر افکار عمومی وپاسخگویی به موضوع مطروحه از تابناک ایلام به اتهام انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی شکایت به عمل آورد . تابناک نیز در همان موقع در مطلبی تحت عنوان نعل وارونه شوراییان وشکایت از مدیر تابناک! به این موضوع ورود نمود.

پس از یک ماه و چند روز از این وعده خبری تابناک ،امروز خبر صدور کیفر خواست برای چهار نفر از اعضای شورای شهر ایلام به اتهام اهمال در انجام وظایف قانونی منجر به تضییع حقوق بیت المال همچون بمبی صدا کرد . این خبر مهم در کسری از ثانیه در صدر اخبار رسانه ها وکانال های خبری استانی وملی قرار گرفت .

هر چند از نظر قانونی این پرونده در مرحله صدور کیفر خواست قرار دارد و باید منتظر نظر ورای نهایی دادگاه در خصوص اتهام وارده به اعضای شورای شهر بود ،اما ابعاد این خبر به گونه ای وسیع بود که در مرحله نخست وعده خبری تابناک مبنی بر در راه بودن خبری شوکه کننده محقق شد ،خبری که همچون بمب صدا کرد ،تا باردیگر حقانیت رسانه های حق جو را در منظر افکار عمومی به اثبات رساند.

اگر چه در این سالها وبا تغییر تیم مدیریت شهری ایلام ،شاهد اتفاقات خوشایندی در حوزه شهرسازی و تغییر مبلمان شهری بنا بر خواست شهروندان ایلامی بوده ایم ونباید از حق گذشت که شهردار ایلام در این سالها بر پایه مهارت وکارکرد تخصصی خود تغییری مثبت در جای جای شهر ایجاد نموده است .

اما موضوع تخلف و سوء استفاده برخی اعضای شورای شهر از جایگاه خود موضوعی نیست که به خاطر تغییرات عمرانی ایجاد شده در شهر ایلام براحتی بر آن چشم بست .کارکردها وتخلفات دو مقوله کاملا متفاوت از هم هستند که هر کدام باید در جای خود مورد بررسی وقضاوت قرار گیرند.

باید از شهردار ایلام به خاطر تغییرات مثبت ایجاد شده در حوزه عمران ومبلمان شهری تقدبر شود و از سویی نیز با بررسی دقیق وموشکافانه تخلفات احتمالی در حوزه شهر را نیز مورد مداقه قرار داد به گونه ای که حقوق شهروندان وبیت المال در میان اخبار وسر وصداهای ناشی از کارکرد صحیح و قابل قبول مدیریت شهری گم وگور نشود.

هرچند باید تا اثبات اتهام وارده به اعضای شورای شهر وشهردار ایلام در دادگاه صالحه صبر پیشه کرد واز هرگونه قضاوت زودهنگام در خصوص اتهام مطروجه خودداری کرد ،اما تا اینجای کار باید از ریز بینی اصحاب رسانه حق طلب ،پیگیری های مصرانه پاسداران گمنام سپاه استان ونیروی های امنیتی و تیزبینی و شجاعت بازپرس پرونده ونهایتا دادستان خوب ایلام نهایت قدردانی وتشکر به عمل آید .

بدیهی است در صورتی که چهار ضلع مربع ،رسانه ،دستگاه امنیتی ،دادسرا ودادگاه با همپوشانی و اصرار بر صیانت از بیت المال وحقوق عامه در موضوعات مبتلا به جامعه ورود نمایند ،حجم کثیری از فسادها واختلاس ها به نتیجه نخواهند رسید ،فسادهایی که اعتماد عمومی به مسئولین کشور را نشانه گرفته اند .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
تا بساط شورا برای همیشه جمع نشود آش همان آش و کاسه همان کاسه است
پاسخ ها
دانشجوی دکترا دانشگاه شریف
| United States of America |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
شهردار ایلام دکترا ندارد و به دروغ میگفتند مدرک دکترا دارد و دکتر صادقیان صدایش میزدند ایشان لیسانس و فوق لیسانس دانشگاه ازاد دارد زنش خانم سلیمان نژاد هم دکترا ندارد و لیسانس و فوق لیسانس داتشگاه ازاد ایلام را دارد حال باید پرسید چطور و چگونه این دونفر جرات کرده اند به چیزی که ندارد فخر و مباهات کتتد؟
تدلیس در معاملات دولتی و اهمال کاری و تصرف غیرقانونی و...بقیه گنده گوزی ها بماند!
همین یک فقره مدرک جعلی و چاخان های اینها برای مجرم دانستن شان کافیست
خان نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
تنها گناه طالب خان فقط ارکوازی بودنش بوده که اینهمه مورد هجمه ناروای رسانه های قلم فروش افتاده،
بخدای احد اگه صادقیان یه غیر بومی بود مثل پالایش گاز و طاهری حتی میدان اصلی شهر را بنامش میکردین ولی حیف که بومیه
طالب بقول خودش گردنش از مو دربرابر قانون نازکتره و دلخوش به این که وجدانش ومردم ازش راضین
اگه خلق خدا از کسی راضی باشه خدا هم راضیه،
طالب نیازی به حقوق شهرداری هم نداشت وشاید بودجه یه طرح قبل شهردار شدنش اندازه بودجه یکسال شهرداری باشه،
کاری نکنیم بخاطر لجاجتای شخصی ،قومی،حزبی وغیره امثال طالب را از خدمت به مردم دلسرد کنیم هرچند که خدا را شکر تنها هدف جناب شهردار رضایت مردمشه،
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
چرا حرف بی ربط می‌زنید؟! فقط املای ننوشته غلط نداره! هر مدیری که کار کند ممکنه در کارش خطا یا ابهامی هم باشه! ان شاء الله همه چیز به خوبی و خوشی میگذره و طالب خان مجدداً فرصت خدمتگزاری را خواهند داشت!! ضمناً چه هجمه ای علیه ایشان شده؟! بیشتر جو فضای مجازی و حقیقی که به نفع ایشان است ! قوه قضائیه هم که داره وظیفه ذاتیش را انجام میده، این حجم از قومگرایی و ایلوندی در قرن 21 حقیقتاً مایه شرمساری است و جای تامل دارد!!!
خان نژاد ثانی
| Czechia |
۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
چرا ربط به ارکوازی میدی تا ایل را تحریک‌کنی که ایلام‌را به اشوب بکشن؟ طالب صادقیان به خاطر زن ذلیل بودن و پیروی کردن از دستورات زنش و فامیل زنش به این روز افتاده ! این مسایل ربطی به قوم پرافتخار ارکوازی ندارد انوقت که دزدی از بیت المال میکرد و زنش را میبرد فرانسه با وجود اینهمه فقیر و میگفت به استراحت نیاز داشتم! باید یاد این روزش هم میبود! ان شاء الله با مدارکی که علیه تدلیس هایش به دست آمده کارش ساخته و قیافه زنش و فامیل زنش دیدنی است :)
کورد ایلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
جمهوری دزدی بیشتر به این حکومت میخورد تا ...
تمام دزدیهای دوران پهلوی اندازه دزدی یکسال مدیران استان کوچک ایلام نبود
سلیمان نژاد
|
Czechia
|
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
ان شاء الله به حق قرآن مجید که شهردار طالب صادقیان هم به جزایش میرسد تدلیس و دزدی از بیت المال و...اینهمه جرم های کوچکی نیست که این نیز بگذرد..اتفاقا این‌نمیگذرد! بله باید حساب پس داد پولها چه شد؟
قاضی
|
United States of America
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
شهرداری ایلام طالب صادقیان یک تیم بسیار بسیار قوی مجازی دارد که در اینستاگرام و هر سایتی که اسم او را بیاورد سریعا وارد عمل شده و از شهردار دفاع میکنند این تیم مجازی بزرگ را امیرحسین سلیمان نژاد برادرزنش و شبنم سلیمان نژاد خواهرزنش هدایت میکنند و از طرفی خالق صادقیان برادرش ام تیم ارکوازی به راه انداخته و این است که شما دقت کنید هرکجا در فضای مجازی اسم این شخص دروغگو و فریبکار طالب صادقیان مطرح میشود لشکر لشکر ادم میاد از سنگفرشهای بیهوده و یک سری کار سطحی و پوچ این فرد پرادعا دفاع میکند و دیگران هم با خودشان فکر میکنند عجب چقدر شهردار محبوبیت دارد و چقدر ادم خوبی است در صورتیکه که نمیدانند همین شهردار یکی از جرم های خیلی ساده اش طبق کیفرخواست تدلیس در معاملات دولتی است که آنقدر نفوذ داشته که حتی سه نفر از کارمندان شهرداری را وادار به گزارش دروغ و دروغگویی کرده است من قسم میخورم اگر وزارت اطلاعات سپاه پاسداران و سربازان گمنام امام پشت این پرونده نبودند هرگز کسی نمیتوانست دزدی ها و نفاق و زرنگی این ادم را کشف کند
بخوانید جرم تدلیس در معاملات دولتی چیست؟
تدلیس در معاملات دولتی
هر شخصی عهده‌دار انجام معامله یا ساختن چیزی یا نظارت در ساختن یا امر به ساختن آن برای هر یک از ادارات و سازمانها و‌موسسات مذکور در ماده (۵۹۸) بوده است به واسطه تدلیس در معامله از جهت تعیین مقدار یا صفت یا قیمت بیش از حد متعارف مورد معامله یا تقلب‌در ساختن آن چیز نفعی برای خود یا دیگری تحصیل کند، علاوه بر جبران خسارت وارده به حبس از شش ماه تا پنج سال محکوم خواهد شد.
احتمالا این سنگفرش کردن ایلام! و خالی کردن حساب شهرداری در حالیکه سه ماه است حقوق کارگران پرداخت نشده است یه جای کارش میلنگد !....خیلی از مغازه دارها سر همین سنگفرشهای غیراصولی و البته الکی به خاک سیاه نشستن
علیمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
هر شهروندی هرجای دنیا از شهردار شهرش انتظار داره که نظم و آرایش شهرش را آنکارد کنه حالا کینه های شخصی و قومی را کنار بزنیم اگه یه شهروند ایلامی سال ۹۶ از ایلام مهاجرت کرده و طی این ۴سال به ایلام نیامده و الان بیاد واقعا چه جور ایلامی را میبینه؟
یه نفر میگه شهردار زن ذلیله یا آقای قاضی میگه شهردار تیم رسانه ای داره یه بزرگواری میگه شهردار ارکوازیه و و و
خدائی تو این 70سالی که شهرداری داشتیم کدام شهردار سه طرح تو ایلام انجام داد ؟
یکبار هم که شده هر مدیری تو استان محروممان کمی جنب و جوش وعشق به خدمت دارن حواشی براش نسازیم بذاریم کارشو کنه ،
بقول دوستی که گفته اگه شهردار غیربومی بود براش مجسمه وهمایش میساختیم غریب پرست نباشیم و میدان برای جوانان ایلام باز کنیم
طالب از خودمانه اگه گوشتمانو بخوره حداقل استخوانشو سالم میذاره،
دوستی که گفته بود شهردار سفر خارجی رفته اینو هم بگم قبل از شهردار شدن هم سفر خارج میرفتن و اتفاقا شهرداری محدودش کرده این ۴سال کم رفته،
خداوند عینک بدبینی را از چشمامان دربیاره و حسادتو نفاق را ازمان دور کنه.
پاسخ ها
یه ایلامی
| United States of America |
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
طالب کجا از خودمانه؟ خودت میگی قبل شهرداری هم سفر خارجش به راه بوده مرفه بی درد هست کجا از جنس مردمه ؟ اگر بی درد نبود کل بودجه شهرداری را خالی نمیگرد که چتر و بادبادک و سنگفرش بکوبه! و الان فقط یک میلیارد بودجه ته حساب باشه سه ماهه کارگران شهرداری حقوق نگرفتن میفهمی یعنی چی؟ اونوقت طالب کیک تولد دختر دومش را میزاره شمع فوت کنه! این از جنسه شما شابد باشه ولی از جنس ما نیست.
چه کینه شخصی یا قومی؟ طرف مرتکب جرم تدلیس شده میفهمی یا هنوز پی تعصبات قومی خویشی هستی! وزارت اطلاعات سپاه تونسته اسناد فریبکاریش را رو کنه اینقدر طرف زرنگ و مکار بوده اونوقت تو اینقدر سر و ساده و دهاتی هستی میگی کینه قومی و شخصی
واقعا هرچی سر مردم خنگ بیاد حقشونه بابا طرف خورده برده سه ماهه کارگران نون در خون میزنن این اومده دفاع از یک مجرم‌بکنه طالب از خودمونه نه عزیز طالب از ما بهترونه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
ایکاش تمام مدیران ایران تو حیطه کاریشون موفق باشن و بیان بخورن ولی متاسفانه همه بی خدمت فقط میخورن،
هروقت جرمش ثابت شد و محاکمه بعد داوری کنیم
داوری و قضاوت از آن خداست ،
پاسخ ها
یه ایلامی
| United States of America |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
ته حرفت را بنگر ببین چی شد؟ میگی مدیر موفق باشه دزدی هم کنه اشکال نداره :))))
یعنی شما مردم لیاقتتون تو سری خوردنه ! حالا کاش واقعا موفق بود ادم دلش نمیسوخت
خیلی از مدیران هستن نمیخورن و سالم کار میکنن
ان شاء الله عدل اجرا بشه در ضمن قضاوت هم کار یک انسان باشعور و عاقل هست که خوب ر از بد بشناسه و سرش کلاه نره! نهایتش تا سه ماه دیگه حکم دادگاه میاد اونوقت میام همینجا برات کامنت میزارم
یدالله عسکری
|
United States of America
|
۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
شهردار هویزه را گفتند ترک کن شهر خویشتن را زود

خیل صدامیان کافر کیش‌ آمده در کنار شهر فرود

جز تو و چند پاسدار جوان‌ کسی ندارد در این دیار وجود

راههای امید شد بسته‌ بابهای نجات شد مسدود

گر بمانی اسیر خواهی شد ور کنی جنگ می‌شوی نابود

زن و فرزند خویش را بگیر رخت میفکن به آن سوی رود

غیر تسلیم یا فرار ترا چاره دیگری نخواهد بود

همچو اسپند بر جهید ز جا مرد تا این حدیث تلخ شنود

گفت من ترک آشیانه خویش‌ نکنم گر کنم ز جان بدرود

گر سپارم وطن به دست عدو مادر از من رضا نخواهد بود

مگذارند همسر و پسرم‌ کنم از آشیان خود بدرود

دخترم با دو دست کوچک خویش‌ رهگذار مرا کند مسدود

تا که خون در رگ است و جان در تن‌ سر نیارم به پیش خصم فرود

می‌ستیزم به ناخن و دندان‌ نهراسم ز تیر و آتش و دود

یا کنم خصم را برون ز وطن‌ یا شوم کشته در ره مقصود

روز دیگر ز شهردار نماند جز تنی سرد و نقش خون‌آلود

آن طرف‌تر دو کودک و یک زن‌ خفته در خون خود خشنود

گفت حب‌الوطن من الایمان‌ پیک مسعود کردگار ودود

آفرین باد بر چنان ایمان‌ آفرین باد بر چنین موجود


اینچنین شهرداری برای ایلام محروم و مظلومم آرزوست
آرات
|
United States of America
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
من نمیدانم چرا اینقدر مردمان ما قومی گرایی و قبیله گرایی قضاوت میکنن کاش اینو بدانن اگر طالب صادقیان محکوم بشه یا نشه مجرم باشه یا نباشه هیچ ربطی به ارکوازی بودنش نداره و قرار نیست عملکرد شخصی یک نفر به قوم و قبیله اش خدشه بزنه کاش اینو بفهمن
دفاعیات الکی خصوصا در فضای اینستاگرام باعث دقت شدیدتر روی پرونده طالب میشه بفهمید اینو
الان حدود چهل و سه تا اکانت اینستاگرامی من خودم شمردم چهل و سه تا بودن هرجا عکس طالب را زده آمدن گفتن ما ایلامی هستیم اما سالهاست از ایلام رفته ایم و وقتی طالب صادقیان شهردار شد برگشتیم ایلام را نشناختیم اینقدر عوض شده و اینقدر به شهر خدمت کرده و ایلام یک روستا بود امیرکبیر زاگرس!!!!!!!!!! ایلام را شهر کرد!


یعنی چهل و سه تا اکانت مختلف تو هر پیجی عکس طالب را گذاشته اینو نوشتن خوب واقعا نماینده دادستان و نماینده وزارت اطلاعات سپاه را چی فرض کردین بابا؟ فکر کردین اونها اینقدر احمقن که نفهمن این کامنتها کپی کاری هست و همش از جانب فک و فامیل و ارکوازی هاست؟

خجالت آوره واقعن آبروی ایلام را دارید میبرید من اولش دلم نمیخواست طالب گناهکار باشه ولی الان با این روانی بازی که راه انداختید واقعا بعید میدونم که ازش بگذرن چون خود دادستان گفت هرچی اینجوری کنید ما قاطع تر میشیم و همین الانم طالب صادقیان با وثیقه آزاد هست

گناهداره نکنید اینکار رو دوتا دختر کوچیک داره پسری هم نداره که ازش دفاع کنه یا خانواده ش به دست پسرش بسپاره خودش باید بالا سر دو دخترش باشه بفهمید اینو میایید دفاع کنید بدتر کار این مرد را خرابتر میکنید
خواهشا نظرم تایید بشه ممنونم
|
United States of America
|
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
شوووو جدید و نمایش و خیمه شب بازی جدید را در پیج شهردار ایلام و خانمش ببینید یعنی اینها ملت را چی فرض کردن؟ :) زنش نوشته این دختربچه دوست داشته شهردار را ببینه و مشاور بردنش! مشاور گفته حتما باید ببینه شهردار رو :)))))) یعنی چی این حرف ؟ خانمی که به دروغ و فیک بهت میگن خانم دکتر واقعن مردم ایلام را چی فرض کردی اخه؟ یع دختر بچه چه میفهمه شهردار کیه و شهرداری چیه؟ آنوقت چطور یک دختربچه پنج ساله از فرط علاقه و سوختن در شوق دیدار شهردار کارش به مشاوره بکشه؟ :))))
طالب طالب طالب تو چرا بازیچه این بازی های سطحی و مضحک زنت میشی مرد؟ همه دارن میخندن پشت سرت تو چرا به نقشه های کودکانه و زنانه تن در میدی هی وای هی امان!
ایکاش سر سوزنی از شخصیت و وقار و متانت خانم دکتر واقعی(دکترای ایشون واقعی هست) زهره( زنبق )سلیمان نژاد در وجود شقایق خانم بود! که تا این حد شیفته شوآف و پُز دادن و جلوه گیری آنهم تا این حد سطحی و کاریکاتور گونه نبودن! عجب سیرکی راه انداختن عجب سیرکی
پاسخ ها
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام
| United States of America |
۰۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
خدا خفه ات نکنه با صدای بلند کامنتت را برای همه دوستام خوندم همگی غش کردیم از خنده دمت خیلی گرم
ناموس و غیرت!
|
United States of America
|
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۲
زنش شقایق سلیمان نژاد راه افتاده در گروه های مجازی و به مخالفان طالب صادقیان ومنتقدین فحاشی میکند! و به هرکسی کوچکترین انتقادی از طالب بکند میگوید داعشی!
ليلا سوخته زارى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
همسر دكتر طالب يكى از بانوان موفق و فرهيخته ى ايلامه، شاعر و جامعه شناسه، مدرس دانشگاهه و همچنين فعاليت هاى زيادى در زمينه ى سياسى و اجتماعى داره، چرا به خودتون احازه ميديد اينطور بى احترامى كنيد؟ اتفاقا دليل موفقيت دكتر صادقيان حضور و همراهى همسر هنرمندش بود، جاى تاسف داره اين نظرات از سر دشمنى و كينه توزى
پاسخ ها
یه ایلامی
| United States of America |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
ای بابا خانم سوخته زاری این چاپلوسی ها و بادمجان دور قاب چینی ها دیگر فایده ای برای امثال شما ندارد عزیز ! زن طالب صادقیان لیسانس و فوق لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه ازاد ایلام دارد و با هزار رانت و پارتی یک کلاس در دانشگاه هم برای تدریس میرود! در ایلامی که دکترای دانشگاه دولتی اش بیکار است این خود جای بسی سوال است! صادقیان دکترا ندارد که دکتر صدایش میزنی سوخته زاری به طمع اینکه دستت را بگیرد دروغ نگو آخرین مدرک طالب فوق لیسانس است! و اما از کدام موفقیت صادقیان حرف میزنی؟ از کمبود بودجه وحشتناک شهرداری یا پرونده کیفری یا رد صلاحیت شدنش؟ بله صد در صد سقوط و شکست صادقیان به خاطر بازیچه کردن خودش و دروغ و گمراهی مردم با همراهی همسر بزرگوارشان بوده است.
قاضی
| United States of America |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
دروغ و دروغ و دروغ
صادقیان دکتر نیست و دکترا ندارد! یک مهندس ساده است والسلام
صادقخانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
همه طالب صادقیان را سالهاست میشناسند، مردی باسواد، موفق، مردم دار بوده و هست، همسرش هم یک زن اصیل وفرهیخته و هنرمنده که مشاور خوبی برای اجرای کارهای فرهنگی در ایلام بود .انصافا ایلام دیگر شهرداری مانند صادقیان به خود نخواهد دید، اینقدر برای کینه ورزی های شخصی به انسان های محترم تهمت نزنید.خدا به همه ی ما کمک کند حقیقت را وارونه جلوه ندهیم
پاسخ ها
ملکشاهی
| United States of America |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
راستی طالب صادقیان چرا جواب نمیدهد بلاخره دکترای دروغین اش را از کجا گرفته است؟

از کره مریخ؟ یا در عالم هپروت؟
چاخان های دروغگوی مردم خر کن خر رنگ کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار