دوباره موسم انتخابات ریاست جمهوری فرا رسید و شاهد حضور نامزدهای متعدد از جبهه اصولگرایان هستیم، همان اتفاقی که در سال های گذشته باعث شکست اصولگرایان شده بود دوباره در حال تکرار است فقط تا کنون سه سردار برای احراز پست ریاست اعلام آمادگی کرده‌اند، این جدای از نامزدهای دیگر اصولگراست که در روزهای آتی از نامزدی خود رونمایی می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ 19 April 2021

اختلاف نظر سم کشنده‌ای است که قوی‌ترین جبهه‌ها را از پا انداخته است

به گزارش «تابناک البرز» برزو کلانتری اظهارکرد: اختلاف‌نظر سم کشنده‌ای است که قوی‌ترین جبهه‌ها و تشکل‌ها را از پا انداخته و تعجب می‌کنم از اینکه عقلای اصولگرایی نسبت به این امر آگاهی دارند باز دست از اختلاف‌ورزی برنمی‌دارند.
شرط موفقیت اصولگرایان در انتخابات یک‌صدایی است، در وضعیت فعلی که هیچکدام از کاندیداها حاضر نیستند صحنه انتخابات را به نفع رفیق همسنگر خود ترک کنند و به برکت وجود شبکه های متعدد اجتماعی نظرات خود را بدون واسطه با مردم در میان می‌گذارند، باید منتظر عواقب تلخ این اختلاف نظر بود در سایه استمرار این وضعیت بود.
آنچه امروز در مملکت اسلامی شاهد آن هستیم مشکلات عدیده‌ای است که دامنگیر کشور شده تورم وحشتناک و بیکاری از جمله آنان است افرادی که دارای تحصیلات عالیه هستند اما از کوچکترین امکان اشتغال بی‌بهره هستند و اگر مشی دولت فعلی تداوم یابد روند کنونی ادامه خواهد داشت.
با این شرایط امیدوارم در این روز‌های باقی مانده به انتخابات اصولگرایان بتوانند کمی از منیت‌ها فاصله بگیرند و توهم انتخاباتی را کنار بگذارند و مدت باقی مانده را بر سر یک نامزد اجماع کرده و در نهایت پیروزی را در آغوش بکشند و دولت را در دست بگیرند.
انتخابات شورای شهر خود حدیث دیگری است که باید به آن پرداخته شود و به نوعی اهمیت آن اگر بیشتر از انتخابات ریاست جمهوری نباشد کمتر از آن نیست. شورای شهر ویژگی خاص خود را دارد و منتخبین مردم باید یک شهر را به مدت 4 سال مدیریت نماید وقتی به صورت کلان به انتخابات شورای شهر نگریسته می شود و از منظر آسیب شناسی به آن نگاه می شود در واقع سیاست‌زدگی مهمترین آفت یک شورای شهر تلقی می‌شود که ممکن است هر شورایی به آن مبتلا شود.
از این روست که اعتقادی به حضور سیاسی نامزدها برای انتخابات شورای شهر ندارم و در واقع آن را یک نوع تهدید می‌دانم. در واقع باید این را مد نظر قرار داد که کارآمدی، اصلح بودن، تعهد و تجربه مدیریتی، آشنابودن به مسائل و مشکلات شهری از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که یک نامزد انتخاباتی باید داشته باشد در شورای شهر در واقع مشکلات و معضلات شهری است که باید مورد رفع و رجوع قرار گیرد و پارلمان شهری هیچ تناسبی با دعواهای سیاسی ندارد.
متاسفانه در چند سال اخیر انتخابات شوراها در بعضی از شهرها به زور‌آزمایی میان قومیت‌ها و طوایف تبدیل شده که باید آن را نگاه جزیره‌ای، قومی و قبیله‌ای نامگذاری کرد، که به عقیده بنده سم مهلکی برای انتخابات شورای شهر است. با این دیدگاه اگر فرد با تجربه‌ای، عقبه قومیتی نداشته باشد از راه‌یابی به شورای شهر باز می‌ماند و در تجربه دیگر که چهار سال پیس شکل گرفت مردم براساس لیست ارائه شده نمایندگان خود را در کرج انتخاب کردند.
فارغ از گرفتن رای از طریق قوم و قبیله یا لیست که شق‌دوم مدرن‌تر و امروزی‌تر شهروندان باید با آگاهی بیشتری نسبت به دوره‌های گذشته افراد صاحب صلاحیت را انتخاب کرده و رای دهند.
باید به افرادی رای داده شود که قد و قواره به اندازه کلانشهر کرج داشته باشند و به سلاح تجربه، تخصص و تعهد مجهز باشند در پایان سخنی نیز با همکاران رسانه‌ای دارم آنان که چشم و گوش مردم هستند و چون نورافکنی تاریکی‌ها را روشن می‌کنند و در منظر دید مردم قرار می‌دهند که در این مسیر وظیفه دشواری بر عهده دارند. رسانه‌ها با معرفی افراد و کارنامه کاری آنها می‌توانند در انتخاب افراد کارآمد به مردم کمک کنند، افرادی که دلسوز شهر باشند و کرج را چون جان شیرین خود دوست داشته باشند . رسانه ها به دور از جانبداری در معرفی افراد صاحب صلاحیت بکوشند باشد که در پرتو معرفی افراد توانمند شورای قدرتمندی در کرج شکل بگیرد. در پایان امیدوارم در این دوره از انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری عزیزانی که قلبشان برای مردم و ایران عزیز می تپد بر مسند قدرت و خدمتگزاری بنشینند.

برزو کلانتری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار