نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیمان ارتش و نیروهای هوایی قبل از پیروزی انقلاب و درخشش دوران جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج نشان داد کلمه طیبه است و به حق شایستگی پشتیبانی های امام راحل را داشته است.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ 18 April 2021

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: پیمان ارتش و نیروهای هوایی قبل از پیروزی انقلاب و درخشش دوران جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج نشان داد کلمه طیبه است و به حق شایستگی پشتیبانی های امام راحل را داشته است.

 

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم رژه ارتش در تبریز به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه وحدت ارتش و سپاه در اوج خود قرار دارد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از دوران انقلاب تاکنون در سایه هدایت های رهبر معظم انقلاب به جایی رسیده که به عنوان ارتش حزب الله و کلمه طیبه نامیده میشود.

امام جمعه تبریز با اشاره به محبوبیت ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای انتظامی در بین مردم در طول ۴۲ سال گذشته گفت: در دوران انقلاب دشمنان در تلاش بودند که ارتش منحل و ارتش خلقی تشکیل شود اما پس از گزارش این صحبت ها توسط شهید سپهبد قرنی به امام راحل، ایشان با شناختی که از بدنه سالم ارتش داشتند و همراهی یگان های مختلف ارتش در شیراز، اصفهان و تهران با مردم در جریان اوج انقلاب، مانع از این کار شدند.

وی با اشاره به اینکه در برخی از یگان های ارتش حتی ستاد ارتش، اعلامیه های امام راحل تکثیر و بین مردم توزیع می شد، یادآوری کرد: امام راحل و مردم این ارتش را خوب شناخته بودند و شعار «ارتش برای ملت و ملت برای ارتش» سر میدادند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه ارتش در دوران جنگ تحمیلی در کنار سپاه و بسیج به خوبی درخشید، افزود: لشکر ۲۱ حمزه نیز قبل از جنگ در جریان کردستان و پاوه با حضور داوطلبانه در این مناطق از مرزهای میهن اسلامی دفاع کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار کرد: در سایه هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، هم اکنون ارتش در عرصه های مختلف حرفی برای گفتن دارد به طوری که نیروی دریایی نیز به عنوان نیروی نظامی، بین المللی، اقتصادی و دیپلماسی در عرصه های مختلف و دریا نقش خود را برای دفاع از میهن اسلامی به خوبی ایفا میکند و در ماموریت های طولانی دریایی و باب المندب حضور دارد.

امام جمعه تبریز گفت: نیروی هوایی نیز امروز به جایی رسیده که به همراه کارکنان وزارت دفاع و نیروهای مسلح، جنگنده می سازد و پدافند هوایی امروز به همراه نیروی هوافضای سپاه پاسداران، کارهای خوبی در حوزه پدافند هوایی انجام داده است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی نیز از اول جنگ تاکنون مانند دوران جنگ در مرزهای میهن و در کنار مرزبانان نیروی انتظامی مشغول حفاظت و حراست از مرزهای ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه هم اکنون فرماندهان ارتش از چهره های انقلابی هستند، یادآوری کرد: ارتش، سپاه و نیروهای مسلح نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در دوران سازندگی و هم اکنون هر جایی که حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل روی داده است، به عنوان اولین نیروهای امدادی، حضور می یابند و در جریان کرونا نیز فداکاری های زیادی انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حضور تیپ ۲۵ ارتش جمهوری اسلامی در آذربایجان شرقی افزود: حضور این تیپ در این استان امنیت آور است و نام آن در برابر ضد انقلاب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی به مردم امنیت و آرامش می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار