در پی درگذشت شهادت گونه سرگرد پاسدار هادی حیدرزاده ، فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 12 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، متن این پیام به این شرح است :

 بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ.

هرگز كسانى را كه در راه خدا كشته شده‌اند، مرده مپندار، بلكه زنده‌اند كه نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. {آل عمران – 169{  

بار دیگر یکی از پاسداران رشید، شجاع و مخلص حریم ولایت در آذربایجان غربی که در سخت ترین شرایط، حافظ خاک و عزت این مرز و بوم هستند، از میان همرزمان خود رخت بسته و میهمان سفره ائمه معصومین علیهم السلام گردید.

 ایشان که با مسئولیت اکیپ مهندسی محور مارمیشو و در جریان پاکسازی منطقه عملیاتی و راهگشایی مسیرهای ارتباطی و در پی حادثه‏ای جانکاه به طرز شهادت گونه‏ای آسمانی شد، غم و اندوه وصف ناشدنی را برای عموم مردم و بخصوص همرزمان وی پدید آورد. اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معظم ایشان و مردم ولایت مدار آذربایجان غربی، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان شکیبایی و اجر عظیم و توفیق تداوم سیره نورانی شهدای گرانقدر در پاسداری از ارزشهای والای انقلاب اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و زعامت امام خامنه ای (مدظله العالی) را مسئلت می نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری  فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

 

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی وامام جمعه ارومیه و  محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در پیامهایی درگذشت شهادت گونه سرگرد پاسدار هادی حیدرزاده را به خانواده معظم ایشان و مردم ولایت مدار آذربایجان غربی تسلیت گفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار