رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت تهران گفت: درراستای اجرای شعار جهش تولید سال ١٣٩٩ پیگیری مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی با برگزاری ٢٢٠ جلسه کارگروه‌های تخصصی و کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیری و در نتیجه آن ١٢٨ هزار شغل در استان تثبیت شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 10 April 2021

 

یداله صادقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در بازه زمانی سال ١٣٩٩ مشکلات یک هزار و ٢٠٠ واحد تولیدی در جلسات با حضور مقامات استانی مطرح شد که حاصل آن یک‌هزار و ٢۵۴ مصوبه برای حل مشکلات این واحدها بود.

وی ادامه داد: این جلسات بر اساس مواد ۶١، ۶٢ و ۶٣ قانون رفع موانع تولید با حضور استاندار و یا معاونت اقتصادی استانداری و به دبیری سازمان صمت در استان تشکیل شد که اعضای آن از دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و امور بانکی هستند و مصوبات آن لازم الاجرا است.

صادقی بیان کرد: با اجرای مصوبات کارگروه تسهیل در سال قبل علاوه بر ادامه تولید واحدهای نیمه‌فعال و غیرفعال، موجب شد بیش از ٢٧٨ هزار شغل تثبیت شود.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران گفت: بیش از ٣۶ درصد از مصوبات در حوزه بانکی و مالی، ٢۶ در صد مربوط به امور زیربنایی و تامین مواد اولیه تولید، ١٠ درصد در امور مالیاتی و تامین اجتماعی و سایر موضوعات نیز ٢٨ درصد را به خود اختصاص داده است.

صادقی گفت: بیش از ٩١ درصد از مصوبات اجرا شده است و ١۵٨ مصوبه دیگر نیز در دست اجرا است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار