تا پایان روز چهارم ، چهار هزار و ۴۳۸ داوطلب شوراهای اسلامی روستا در آذربایجان غربی ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴ 10 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: تا پایان روز چهارم  ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی در آذربایجان غربی ، چهار هزار و ۴۳۸ داوطلب  ثبت نام کرده اند که بیانگر ثبت نام متوسط روزانه هزار و ۱۱۰ نفر است.

مصطفوی با اشاره به اینکه  از این تعداد، ۹۸ درصد معادل چهارهزار و ۳۶۳ نفر را آقایان و ۲ درصد معادل ۷۵ نفر را بانوان تشکیل می دهند افزود: ۶۲.۵ درصد ثبت نام کنندگان دارای مدرک ابتدایی، ۱۲ درصد راهنمایی، ۶ درصد متوسطه، ۱۰ درصد دیپلم، ۲ درصد فوق دیپلم، ۶ درصد لیسانس، یک درصد فوق لیسانس و کمتر از یک درصد دارای تحصیلات حوزوی و دکترا هستند.

وی اضافه کرد: ۸۱ درصد از ثبت نام کنندگان به صورت حضوری در بخشداری‌ها، ۱۱ درصد در دفاتر پیشخوان، ۵ درصد از طریق نرم افزار موبایلی و سه درصد از طریق کامپیوتر اقدام به نام نویسی کردند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: ۷۴ درصد داوطلبان برای نخستین بار برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کرده اند.

وی گفت: یکهزار و ۱۸۵ نفر در ارومیه، ۳۱۴ نفر در بوکان و ۳۰۷ نفر نیز در خوی نام نویسی کرده اند و این سه شهرستان، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار