معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: انتظار می رود با توجه به افزایش قیمت و تولید مرغ در استان، روند عرضه مرغ گرم در بازار استان به تعادل برسد.
کد خبر: ۹۵۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶ 04 April 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،صادقی  با اشاره به افزایش قیمت و تولید مرغ در استان، افزود:  ۲۰۰ پرونده تعزیراتی به ارزش ۶۹ میلیارد ریال برای متخلفان در حوزه عرضه مرغ تشکیل شده است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: هیچ مشکلی از بابت ذخایر مرغ منجمد در استان وجود ندارد و در حال حاضر ۲۳۰ تن مرغ منجمد در سردخانه های پشتیبانی امور دام استان موجود است و درصورت نیاز و برای تامین نیاز بازار مرغ منجمد در بازار عرضه خواهد شد.
 

وی با بیان اینکه قطعه بندی در واحدهای عرضه مرغ در استان ممنوع است، اضافه کرد: فروش مرغ های قطعه بندی شده فقط توسط واحد های بسته بندی صورت می گیرد و درج قیمت بر روی بسته های قطعه بندی ضروری است.

صادقی گفت  : برای جلوگیری از قطعه بندی بیش از اندازه، قطعه بندی در کشتارگاه های مرغ در ارومیه ممنوع و کشتارگاه های شهرستانی نیز فقط مجاز به قطعه بندی مرغ های اصلاحی و تا ۵ درصد ظرفیت خود خواهند بود.
 

وی با اشاره به چهار میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد های مرغداری استان در دوره جدید، گفت: کماکان حمل فراوردهای گوشتی و بویژه مرغ بدون مشخص شدن مبدا و مقصد و مجوزهای بهداشتی در استان ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار