در سال ۹۹؛
تابناک سمنان: مهدی کاشفی جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان گفت: بیش از یکهزار دستگاه تبلت سال ۹۹ در بین دانش‌آموزان نیازمند استان در مناطق کم‌برخوردار، محروم و روستایی استان، به منظور دسترسی آنان به آموزش در بستر فضای مجازی، توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ 03 April 2021

یک شرکت فولادی ۷۰۰میلیون ریال برای خرید تبلت دانش آموزان اختصاص داد - ایرنا

 

 

جانشین قرارگاه جهادسازندگی و محرومیت زدایی استان سمنان با بیان ایکه ارزش ریالی این تبلت ها بیش از 40 میلیارد ریال  است اظهار داشت: این تبلت ها به وسیله سپاه، بسیج سازندگی، بسیج اصناف، بسیج ادارات و دیگر اقشار  بسیج، خیران و دستگاه های اجرایی مرتبط  تامین و اهدا شد.

وی با بیان اولویت محرومیت زایی برای سپاه و جهاد سازندگی کشور گفت : چشم انداز عالی بسیج  تشکیل جبهه‌های خدمت رسانی، توجه به نیازمندان و محرومان و تربیت نیروهای انقلابی در عرصه های مختلف است.

مهدی کاشفی همچنین ادامه داد: با توجه به شرایط  کشور  در زمینه شیوع ویروس کرونا، آموزش مجازی و ضرورتِ داشتن تبلت برخی دانش‌آموزان را با مشکل مواجه کرده است  و هدف قرارگاه محرومیت زدایی از تهیه و توزیه این تبلت ها حل این مشکل برای دانش آموزان نیازمند بود.

کاشفی با بیان اینکه محرومیت‌ زدایی با استفاده از به کارگیری همه ظرفیت ها و اجرای گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: مدیریت جهادی، انعطاف پذیری و حضور انقلابی در عرصه های مختلف رمز پیروزی نیروی مقاومت بسیج است.
جانشین قرارگاه محرومیت زدایی استان سمنان گفت: برگزاری رزمایش کمک مومنانه که از ایده به یک جریان تبدیل شده است، نمونه‌ای از استفاده از ظرفیت‌ها برای کمک به نیازمندان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار