جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت : مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان در روز طبیعت بسته است و امکان ورود و خروج وجود ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۸ 02 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت : با توجه به تصمیم ستاد استانی و دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، محدودیت‌های ویژه برای جلوگیری از خروج مردم به‌سمت تفرجگاه‌های داخل و خارج از شهرها مصوب شده که باید به طور کامل اجرا شود.

سرهنگ حسن خانی با قدردانی از همراهی تعداد بسیار زیادی از مردم آذربایجان‌غربی با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، از مردم استان خواست تا در راستای تمکین به توصیه‌های پزشکی و بهداشتی و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، روز طبیعت از منازل به قصد تفریح خارج نشوند.

وی اضافه کرد :  همه مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان در روز جاری بسته است و امکان ورود و خروج وجود ندارد؛ در صورتی که هر شهروندی از قانون تخطی کند، ضمن جریمه نقدی، خودرو او نیز به مدت یک ماه به پارکینگ منتقل خواهد شد.

ممنوعیت در ارومیه شامل ۹ خروجی شهر ارومیه به طرف جاده مهاباد، اشنویه، اول جاده سلماس، اول جاده سرو، اول جاده بند، اول روستای بزوج، انتهای رودکی به طرف روستای خطایلو، روستای بادکی، المهدی و دهکده چی‌چست است.

در داخل شهر ارومیه نیز حضور در تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها، اماکن تفریحی و محیط‌های پیرامونی از جمله ائللرباغی، گوللرباغی، الغدیر، یاس، گلدیس، تخم مرغی، ساعت، حضرت پور، پارک جنگلی و قائم ممنوع اعلام شده‌است.

ممنوعیت‌های مشابه نیز در دیگر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی اعمال شده‌است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار