عباسی فرماندار خوی گفت : به همت مسئولین بهداشتی ، ۹۵۴ نفر واکسن کرونا را در شهرستان دریافت نمودند .
کد خبر: ۹۵۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴ 31 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی از خوی، جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا در سالن شهید کوچری خوی برگزار شد .
حسین عباسی فرماندارخوی در این جلسه ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و هفته سربازان گم نام به مزین شدن سال ۱۴۰۰ به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این شعار چراغ راه ما مسئولان و همه دستگاه های اجرایی شهرستان می باشد تا موضوع تولید که یکی از مهمترین مشکلات کشور می باشد حل و فصل شود.
️وی در ادامه به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در شهرستان خوی اشاره کرد و افزود: علاوه بر طرح تحول سلامت که تاثیرات بسزایی در حوزه سلامت کشور و شهرستان داشت، تکمیل زیرساخت های درمان از جمله ۳ بیمارستان با ۵۰۰ تخت بیمارستانی در شهرستان خوی با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی حوزه سلامت را متحول ساخت و در شرایط کرونایی پاسخگوی نیازهای مردم نه تنها شهرستان و حتی شمال استان بودیم.

️فرماندارخوی در ادامه ازواکسیناسیون ۹۵۴ نفر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: این روال با اولویت های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و درمان در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.
️فرماندار و رییس شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا شهرستان خوی با اشاره به شکننده بودن وضعیت شهرستان از نظر شرایط کرونایی اظهار داشت: مردم دستورالعمل های بهداشتی را برای رسیدن به وضعیت پایدار رعایت نمایند.
عباسی در ادامه به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص روز طبیعت اشاره کردو افزود: طبق این مصوبه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار