به مناسبت اعیاد شعبانیه ودر آستانه سال نو خیران مراکز نیکو کاری شهرستان خوی ۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را برای کمک به نیاز‌مندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع کردند.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷ 18 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این بسته‌های معیشتی شامل ۷ قلم انواع مواد غذایی و بهداشتی است که به همت خیران مراکز نیکوکاری شهرستان خوی تهیه و بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در شهرستان خوی توزیع شد.


در آئین توزیع این بسته‌های معیشتی که با حضور امام جمعه و فرماندار در مصلای امام خمینی برگزار شد حجت اسلام شکوری امام جمعه و رئیس مراکزخیرین نیکوکاری شهرستان خوی با تقدیر از خیران در کمک به نیاز‌مندان و آسیب دیدگان از کرونا گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا خیران مراکز نیکو کاری شهرستان خوی به صحنه آمدند و بار‌ها با کمک‌های مومنانه به یاری نیازمندان شتافتند.

وی افزود: در این مرحله هم خیران این شهرستان ۱ هزار ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیارد ریال را تهیه کردند که بین نیازمندان شناسایی شده توزیع میکنند.

امام جمعه خوی تصریح کرد: خیران مراکز نیکوکاری از شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

ولی نژاد مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خوی نیز در گفتگو با خبر گزاری صدا وسیما گفت: خیران شهرستان خوی در چند روز گذشته نیز ۱ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی دیگر را در بین نیازمندان توزیع کردند.

وی از افزایش ۲۰ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی در سالجاری علیرغم شیوع ویروس کرونا خبر داد وافزود: امسال این کمک‌ها به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال رسید.

بسیحیان شهرستان خوی نیز از قافله عقب نماندند و با تهیه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ ومیلیون ریال به کمک نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار