سخنگوی کمیته چهارشنبه پایان سال مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: شب گذشته در سطح استان تهران سه نفر در حوادث انفجار مواد محترقه جان باختند.
کد خبر: ۹۴۹۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 17 March 2021

 

سعید مهرسروش گفت: شب گذشته یک نوجوان ۱۵ ساله در جاجرود در صحنه حادثه فوت کرد و همچنین ۲ جان باخته دیگر با سنین ۱۸ و ۳۱ ساله بدلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان شهدای تجریش تهران جان باخت.

وی افزود: در سطح استان تهران ۵۵۳ نفر مصدوم شدند که ۱۷ نفر در محل سرپایی درمان شدند و همچنین ۴۱۳ نفر تاکنون از مراکز درمانی ترخیص و در حال حاضر ۱۲۲ نفر در بیمارستان ها بستری هستند.

به گفته مهرسروش هم اکنون نیز پنج نفر از مصدومان در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جشن شب چهارشنبه آخر سال ۶۱ مورد قطع عضو، ۲۱۶ مورد آسیب به چشم و ۱۷۰ مورد سوختگی در سطح استان تهران گزارش شده است.

به گفته مهرسروش ۴۱ درصد مصدومان سن ۸ تا ۱۶ سال دارند و ۳۷ درصد از مصدومان عابران پیاده بودند.

وی تاکید کرد: استان تهران و به ویژه شهر تهران در حوادث چهارشنبه آخر سال امسال در کشور بیشترین مصدوم را داشت.

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: حوادث چهارشنبه سوزی امسال در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت.

مهدی داوری افزود: حدود ۳۰۰ حادثه آتش سوزی که اکثریت کوچک مقیاس بودند به سامانه ۱۲۵ اعلام و آتش نشانان در محل بر مهار آتش حضور یافتند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین حوادث در زمینه انفجار مواد محترقه بود که این مواد خطرناک موجب مرگ و مصدومیت تعدادی از شهروندان شد.

 

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار