حمید منصورفر فعال عرصه سیاسی و اجتماعی با انتشار بیانیه ای ، آمادگی خود را برای حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۴ 16 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، روز پنجشنبه 20 اسفندماه، مصادف با عید مبعث حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله؛ حمید منصورفر فعال عرصه سیاسی و اجتماعی با انتشار بیانیه ای ، آمادگی خود را برای حضور در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
بنا به همین گزارش حمید منصورفر در ابتدای این بیانیه بعد از تبریک عید مبعث، اشاره گذرایی به انقلاب اسلامی و آرمانهای آن کرده و آورده است:
نزدیک به 42 سال از تأسیس این نظام( جمهوری اسلامی) می گذرد. در این مدت مردم شریف ایران، شاهد فراز و نشیب های زیادی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و نظامی بوده است. از یک طرف تلاش و کوشش وفاداران به انقلاب و امام و رهبری برای به سرانجام رساندن شعارها و آرمانهای انقلاب و شهدا و از طرف دیگر توطئه های مخالفین برای به شکست کشاندن آن.
دشمنی و تخاصم افراد ، گروهها و دولتهایی که از این انقلاب به تعبیر امام سیلی خوردند، باعث شد مشکلات زیادی در کشور بوجود آید و چه بسا تلاشهای زیادی که برای فروپاشی نظام سیاسی تازه شکل گرفته انجام پذیرفت؛ ولی با حمایت مردم و تدبیر مسئولین دلسوز ، نتوانست به نتیجه برسد و نظام برخاسته مردمی ایران و حاکمیت برآمده از آن تداوم یافت.
در ادامه بیانیه آمده است:
اما در این میان برخی ناروایی¬ها و ناراستی¬ها، در درون نظام سیاسی پدیدار شد که برخی از آن به دلیل نفوذ مخالفان در ساختار سیاسی نظام و بسیاری دیگر به دلیل سوء مدیریت و عدم شایسته سالاری بود که شیرینی تأسیس یک نظام مستقل ، آزاد و متکی بر آرای ملت را بر کام مردم تلخ نمود.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بیان کرده:
بر کسی پوشیده نیست که امروز مردم ایران احوال خوبی ندارد. فقر، تنگدستی، افزایش بی رویه هزینه ها و کم شدن درآمدها وهزاران هزار مشکل کوچک و بزرگ در کشوری رخ می¬دهد که یکی از ثروتمند ترین کشورهای دنیا است و اگر درست مدیریت گردد، شاید چنین مشکلاتی نباشد یا کمتر پیش بیاید.
اکنون با توجه به این مشکلات هست که زمزمه های حضور کمرنگ و یا عدم شرکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری به گوش می رسد.
اما، آیا چاره کار در عدم شرکت در انتخابات نهفته است ؟ از یک منظر آری! چرا که به قول معروف در هر دوره که در انتخابات شرکت کرده ایم ویکی از جناحهای سیاسی اصولگرا ویا اصلاح طلب و اعتدالی بر سر کار آمده، اوضاع ملت ایران نه تنها بهتر نشده که بدتر شده است. به تعبیری حکایت سال به سال دریغ از پارسال بوده است.
اما به اعتقاد اینجانب و در شرایط حاضر، درست است که وضع موجود، بزرگترین آسیب را به اعتماد عمومی ملت زده و مانع بروز توانمندی های ملی جوانان ، زنان و مردانمان شده، اما باید دانست که: یاس و نا امیدی خود بیشتر بیانگر انحراف بزرگ است. همواره و در بدترین شرایط نیز باید بدانیم که باید امیدوار بود.
همانطور که آیه 11 سوره رعد می فرماید « ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»
(خدا وضع و حال هیچ قومی را عوض نخواهد کرد مگر آنکه انسانها به خودشان وضع و حال خودشان را تغییر دهند.)
ما می خواهیم با اتکا به قدرت ایمان و اعتماد به نفس ، پیروزی صداقت، اخلاص و عشق را بر قدرت طلبی، عوامفریبی و ثروت اندوزی رقم بزنیم. سال های کارآمدی نظام سیاسی در زندگی، اقتصاد و اخلاق را فراهم نماییم و خالصانه و عاشقانه برای باهم بودن و داشتن ایرانی برای همه اقوام و مردمان آن، فارغ از غنی و فقیر، فارغ از دین و مذهب و نژاد و قوم، تلاش کنیم.
وی با اشاره به لزوم حضور بیش از پیش مردم در انتخاب سرونوشت خویش افزوده است:
اکنون نیاز داریم همانند همیشه ، ما ملت وارد عرصه شویم. شور و هیجان و نشاط را، درون خانه ها و خانواده¬هایمان وارد کنیم. شهرها و روستاها را خود آباد کنیم و ثروت خدادادی را برای همه مردمان در نظر بگیریم.
در این میان با مشورت گروهی از دوستان دلسوز کشور که بیشترشان از خانواده های معزز شهدا هستند و برای این کشور خونها داده و خون دلها خورده اند و هیچ برداشت و چشم داشتی هم نداشته اند، تصمیم گرفتیم تشکیل یک کابینه مردمی واقعی را بدهیم. افرادی توانمند و لایق اما گمنام دور هم جمع شدیم و با خود عهد بستیم تا جان در بدن داریم و قدرت¬مان یاریمان می دهد از تمام پتانسیل مدیریتی جوانان، مردان و زنان کشور استفاده کنیم تا هم مردمان و کرامت انسانی شان را حفظ کنیم، هم از استعدادهای ایرانیان حمایت نماییم تا ثروت کشور را در کشور و برای مردم و با رویکردی مستقل از بازی های سیاسی خارجی و داخلی و با حفظ منافع ملی برای ملت ایران داشته باشیم ، خروج نخبگان از کشور را حالت معکوس دهیم و در نهایت میهن خویش را کنیم آباد به مهر.
در این میان با مشورت همین عزیزان ، بنا بر این شد تا اینجانب حمید منصورفر با حول و قوه الهی و در روز مبعث حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه وآله وسلم) ورود خود را به عرصه انتخاباتی ریاست جمهوری اعلام نمایم و امیدوارم با عنایات حضرت حق گام موثری برای خدمت به ملت شریف ایران بردارم.
در انتهای این بیانیه نکات مهمی به شرح زیر بیان شده است:
ذکر چند نکته برای مردم عزیز را لازم و بر خود واجب می دانم:
1- ورود اینجانب به عرصه انتخاباتی ریاست جمهوری، به صورت شخصی نیست و با افراد گمنام ولی مدیر رایزنی کرده و لیست کابینه احتمالی دولت سیزدهم را تکمیل کرده ایم؛ این لیست نه بر اساس گمانه¬زنی، که با اطلاع صددرصدی افراد بوده و در برنامه ریزی کابینه مشارکت داشته و خواهند داشت.
2- اینجانب و اعضای کابینه، نام کابینه را کابینه برنامه کارآمد در نظر گرفته و بر اساس آن مرامنامه نیز تدوین و تهیه کرده ایم که به زودی منتشر خواهد شد.
3- به اعتقاد اعضای کابینه دولت برنامه کارآمد، نظام مردمسالاری واقعی و دینی زمانی اتفاق خواهد افتاد و اعتماد عمومی ملت، آن هنگام به دولت بازخواهد گشت که ببینند کارگزاران دولتی و تصمیم گیران حکومتی و نخبگان در شرایط کاملا مردمی زندگی کنند؛ دردشان را حس کنند و بدون دادن شعارهای پوچ و توخالی، به صورت عملی در مسیر رفاه و آسایش مردم و رشد جامعه قدم بر میدارند و خودشان نیز همانند مردمان عادی زندگی می کنند و آقازده پرور نیستند، بنابراین اعضای این کابینه ، رسما اعلام می نماید: در اولین روز تشکیل دولت برنامه کارآمد ، با تصویب هیات دولت، حقوق وزرا ، استانداران و مدیران کل را به میزان حقوق معادل حقوق کارگران با پایه اول سال اول شروع به کارتامین اجتماعی کاهش داده و تصویب خواهند نمود و این امر تا زمان بهبود معیشت تمامی مردم تداوم خواهد یافت. این موضوع به هیچ عنوان ابزار تبلیغاتی گذرا نیست و طبیعتا کسانی که بخواهند با این دولت همکاری نمایند باید این امر را پذیرفته و قبول کرده باشند.

4- ستاد انتخاباتی کابینه برنامه کارآمد، برای تبلیغات هزینه زیادی انجام نخواهد داد چرا که معتقد است هزینه تبلیغات گزاف، ممکن است منجر به استفاده عمد یا غیر عمدی نامشروع از بیت المال گردد. ستاد تبلیغاتی اینجانب در شبکه های مجازی شکل خواهد گرفت و هر فرد و شهروند که بخواهد از دولت کاملا برآمده از دل مردم، حمایت کند، باید تبدیل به یک رسانه شده و این کابینه را تبلیغ نماید.

5- دیدگاه اینجانب و کابینه برنامه کارآمد، بازسازی وحدت و همبستگی مردمی و نظام حاکمیتی و حل مسائل کشور از طریق همفکری با همه اندیشه‌ها و با گفتمان‌ می باشد، امیدواریم با پختگی و حکمتی که در مردمان دلسوز وجود دارد، بتوانیم سرانجام به شرایط اجتماعی، فرهنگی و بویژه اقتصادی سزاوار مردم ایران برسیم.

در نهایت برای مردم عزیز ایران آرزوی بهروزی می‌کنیم و از خداوند سبحان تقاضا داریم به بهترین وعده‌هایی که به برترین بندگان خویش داده است در مورد این ملت بزرگوار وفا کند، که پیامبرانش گفته‌اند: فمن تبعنی فانه منی.
حمید منصورفر
دانش آموخته دکتری راهبردی
خادم ملت ایران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار