در آئینی با حضور جمعی از فرهیختگان ، اندیشمندان و صاحبنظران ازنخستین کتاب سالنامه شهرستان خوی رونمایی شد.
کد خبر: ۹۴۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵ 14 March 2021
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، این سالنامه با ارج نهادن به مرحوم استاد علی اصغر سعیدی به همت خانه دانش و فرهنگ زریاب خویی تدوین و چاپ شده است که با حضور فرماندار ، جمعی از اندیشمندان و صاجب نظران حوزه های مختلف شهرستان خو ی در دانشگاه پیام نور رونمایی شد .
 

آقای حسن زاده مدیرعامل خانه دانش و فرهنگ زریاب خویی در گفتگو با خبرگزاری صدا وسیما گفت : این سالنامه به بررسی تحلیلی حوادث ، وویدادها و مسائل مختلف شهرستان خوی در حوزه های مختلف می پردازد که با مشارکت و همکاری 40 تن از صاحبنظران و اندیشمندان خویی و خوئیهای مقیم خارج از کشور تهیه و تدوین شده است .

وی افزود: بخش ویژه وارج نامه این سالنامه به بررسی ابعاد شخصیتی و خدمات مرحوم استاد علی اصغر سعیدی دبیرکل اسبق کتابخانه های عمومی کشور اختصاص یافته است .

مدیر عامل خانه دانش و فرهنگ زریاب خویی تصریح کرد : حدیث روی شمس الدین و تحلیل ارتباط معنوی شمس و مولانا ،انواع مقالات فرهنگی و مصاحبه های اختصاصی با صاحبنظران فرهنگی و ادبی و اجتماعی از دیگر بخشهای این سالنامه است .

وی خانه دانش و فرهنگ زریاب خویی را یکی از سازمان های مردم نهاد فرهنگی برتر کشور دانست و افزود : برپایی 64 نشست کتاب ، تهیه و چاپ 4 عنوان کتاب از دیگر فعالیتهای این خانه فرهنگی بوده است .

حسن زاده گفت :این خانه 4 عنوان کتاب دیگررا با محوریت توسعه شهرستان خوی دردست تهیه و چاپ دارد .

آقای عباسی فرماندار خوی هم در این آئین با تقدیر از تلاشکران حوزه فرهنگی شهرستان گفت : هرجامعه ای که با کتاب سروکار دارد در مسیر عقلانیت و رشد و توسعه قرار می گیرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار