رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: امسال ۴۰۰ تن کالای اساسی مورد نیاز شهروندان با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۴۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴ 11 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حامد رمضانی افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد و قرمز و روغن بوده که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی گفت: بیش‌از هشت تن گوشت مرغ منجمد تنظیم بازار و بیش‌از ۲ تن گوشت منجمد گوساله نیز طی روزهای آتی در این شهرستان توزیع می‌شود و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی فرمانداری و این اداره سیب اشنویه به عنوان تامین کننده میوه تنظیم بازار کشورتعیین شده‌است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، چهار هزار و ۳۸۶ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شد.

وی ادامه داد:در قالب این تعداد بازرسی ۱۷۳ پرونده تخلف با ارزش ریالی هفت میلیارد ۳۵۲ میلیون ریال با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و دیگر موارد در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و دیگر ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

وی افزود: مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

رمضانی در خصوص حوزه صنایع این شهرستان نیز افزود: این شهرستان دارای ۲ شهرک صنعتی و ۲۵ پروانه بهره‌برداری و ۱۵ واحد فعال و چهار واحد نیمه فعال و یک واحد راکد است که با پیگیری‌های صورت گرفته احیای واحدها و رفع مشکلات در اولویت است.

وی ادامه داد: تاکنون در این شهرستان ۱۳هزار ۶۱۷ کارت الکترونیکی بازرگانی صادر و تحویل مرزنشینان شده‌است و ۲هزار۵۱۲ کارت سرپرست خانوار در این حوزه آماده چاپ است.

وی گفت: برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان و نظارت بر اقلام بهداشتی مرتبط با ویروس کرونا  این اداره از آمادگی لازم برخوردار بوده و گشت‌های مشترک را همانند روزهای نخست ادامه خواهد داد.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار