فرماندار شهرستان لالی گفت: مراسم سومین و هفتمین روز درگذشت یکی از بزرگان قوم بختیاری که قرار بود امروز با حضور ۱۵ هزار نفر دراین شهرستان برگزار شود از طریق رایزنی با بزرگان این قوم لغو شد.
کد خبر: ۹۴۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴ 08 March 2021

گودرز ترکی زاده در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: متاسفانه یکی از بزرگان قوم بختیاری در این شهرستان در روزهای اخیر درگذشت که بلافاصله جلسات متعددی برای جلوگیری از برگزاری مراسم به دلیل شرایط کرونایی موجود در شهرستان برگزار کردیم.

وی افزود: طی ۲ روز گذشته که مراسم ترحیم برگزار شد، به عنوان اعضای شورای تامین شهرستان نشستهای متعددی با بستگان متوفی و دیگر معتمدین و بزرگان در سطح شهرستان برگزار کرده و پیام تسلیت آقای سلیمانی دشتکی استاندار خوزستان را به خانواده متوفی ابلاغ کردیم.

فرماندار لالی ادامه داد: همچنین به خانواده متوفی تاکید شد که به خاطر حفظ سلامتی مردم از برگزاری هرگونه اجتماع و مراسم جلوگیری کنند ولی این موضوع را رعایت نکردند و متاسفانه مراسم خاکسپاری نسبتا شلوغی برگزارشد.

وی افزود: قرار بود مراسم سوم و هفتم این مرحوم را با ۱۵ هزار نفر امروز برگزار کنند که مجددا صحبت هایی با خانواده مرحوم داشتیم و در نهایت متولیان این برنامه به تصمیم شورای تامین و شخص استاندار تمکین و برگزاری مراسم را به زمان بهبود شرایط واگذار کردند.

ترکی زاده گفت: از عموم مردم شهرستان لالی انتظار داریم از برگزاری و حضور در هرگونه مراسم که باعث تجمع شده و سلامتی مردم را به خطر می اندازد، خودداری کنند در غیر این صورت طبق قانون و مقرارات با خاطیان برخورد جدی می شود.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا و هشت شهرستان در وضعیت نارنجی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار