حجت الاسلام والمسلمین رییسی در بدو ورود به آذربایجان غربی:
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به آذربایجان غربی گفت: بررسی مشکلات مردمی و وضعیت قضایی از اولویت های سفرهای استانی است.
کد خبر: ۹۴۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 04 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه امروز در بدو ورود به آذربایجان غربی با مردم این استان دیدار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای صبح امروز که به همراه رییس قوه قضائیه وارد گیلان شد با حضور در ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه با مردم دیدار کرد.

بررسی پرونده هایی  کیفری و حقوقی توسط معاون اول رئیس قوه قضائیه هدف برگزاری این جلسه مردمی است .

رعایت جدی دستورالعمل های بهداشتی در این دیدار از نکات حائز اهمیت این جلسه بود .

هم اکنون حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای وارد ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه برای بررسی مسائل و مشکلات مردمی شد.

بررسی مشکلات مردمی و وضعیت قضایی آذربایجان غربی

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به آذربایجان غربی گفت: به دنبال سفر مقدماتی همکاران ،مسائل و مشکلات همکاران قضایی ، اداری و مردمی ،  در جلساتی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و همکاران قضایی، بررسی می شود.

وی افزود: در این جلسات، هر چه بتوانیم این مشکلات را بررسی و تصمیم گیری و مسائل را رفع می‌کنیم و آنچه نشد در اولین جلسات مرکز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا سفر‌های استانی همراه با ضمانت اجرایی باشد و مسائل پیگیری ‌شود.

رئیس قوه قضاییه با ادای احترام به مردم استان آذربایجان غربی و 12 هزار شهید این استان گفت: به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور در مجامع مردمی و جمع همکاران قضایی فراهم نیست و از این بابت از همه مردم و همکاران قضایی عذرخواهی می کنیم.

رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: سفر به استان آذربایجان غربی و دیدار با مردم و مسئولان این استان، در این ماه پربرکت توفیقی است که نصیب ما شده است؛ البته بدواً باید از مردم و مسئولان استان آذربایجان غربی که به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار با همه آن‌ها فراهم نیست عذرخواهی کنم.

حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی تصریح کرد: بر مبنای اصول بهداشتی، برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری نشست با مسئولان استانی و با مسئولان دادگستری‌و سازمان‌های تابعه آن در استان، صورت گرفته است؛ همچنین یک تیم ۲۷ نفره از همکاران ما، به جای جای این استان برای بررسی مسائل سرکشی کرده و ضمن احصاء مسائل و مشکلات مربوطه، گزارش‌های لازم را ارائه کردند.

رئیس قوه قضاییه افزود: بر همین اساس، در جلسه نهایی که در استان با حضور نماینده مقام معظم رهبری و استاندار و سایر مسئولان استانی برگزار خواهد شد، مشکلات احصا شده طرح و نسبت به رفع آن دسته از مشکلات که در استان قابل حل است تصمیمات مقتضی اتخاذ و پیگیری سایر مسائل در مرکز دنبال خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین  رئیسی به رشادت‌ها و سلحشوری سربازان و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی در حراست از قریب به هزار کیلومتر مرز گفت: یکی از افتخارات مردم و افسران و سرداران استان آذربایجان غربی، حراست از مرز‌های کشور و مقابله با عناصر و گروهک‌های ضدانقلاب در راستای تامین امنیت کشور است.

 

وی با تاکید بر اینکه در سفرهای استانی باید به اصول بهداشتی پایبند باشیم گفت : دیدار با مدیران عالی استان در شورای اداری ، همکاران قضایی و اداری در استان و شرکت در شورای قضایی به عنوان آخرین جلسه برای بررسی مسائل استان است تا تصمیم های لازم به نفع مردم و برای گره گشایی اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار