یک شرکت تولیدی بزرگ در استان البرز که به دلیل بدهی ورشکسته شده بود، با پیگیری و دستور رییس قوه قضائیه مشکلات آن پس از ۱۱ سال مرتفع شد و روز چهارشنبه در آیینی با حضور سعید عمرانی معاون دادستانی کشور فعالیت دوباره خود را از سرگرفت.
کد خبر: ۹۴۵۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 03 March 2021

به گزارش «تابناک البرز» همزمان با سفر دی ماه سال گذشته آیت الله رییسی، رییس قوه قضائیه به استان البرز مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی البرز از جمله شرکت پارس لامع مورد بررسی قرار گرفت که در این زمینه دستورات لازم صادر شد.

این کارخانه که در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در زمینه تولید منسوجات خانگی مانند پرده ، ملحفه و رویه پارچه مبلی قرار دارد حدود ۱۱ سال پیش با داشتن بدهی به ۱۵ طلبکار از جمله ۲ بانک، ورشکسته شد، اما در جریان سفر رییس قوه قضائیه به استان البرز ، رییس کل دادگستری این استان ماموریت یافت  تا اقدامات لازم برای حل مشکلات این واحد تولیدی انجام دهد.

در نهایت پیگیری‌های مجدانه قضایی  نتیجه داد و با اتخاذ تمهیدات قانونی، از به فروش رفتن و تعطیلی کارخانه پارس لامع جلوگیری  و امروز در مراسمی کارخانه احیا شد.

حسین فاضلی هریکندی رییس کل دادگستری البرز در مراسم فعالیت دوباره این کارخانه گفت: کاری که امروز در اینجا صورت گرفته است، نتیجه سفر رییس قوه قضاییه به استان البرز بوده است.

وی اضافه کرد: در جریان سفر رییس قوه قضائیه به البرز،  مدیرعامل این کارخانه مشکلات خود را درباره نحوه تسویه شرکت و اینکه این کارخانه در حال تعطیلی است بیان کرد و آیت الله رییسی  نیز با فوریت دستور رسیدگی و پیگیری آن را صادر کردند.

فاضلی هریکندی گفت: به همین منظور و  بلافاصله جلساتی با این شرکت و بانک ملی انجام و تا حصول نتیجه توسط دستگاه قضایی مورد پیگیری و رصد قرار گرفت.

اکنون ۲۰۰ کارگر در شرکت پارس لامع مشغول به کار شدند که قرار است تعداد آنها به بالای ۵۰۰ نفر برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار