تابناک-فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان از اختتامیه مسابقات دو‌گانه در سطح یگان های ویژه ناجا با معرفی نفرات برتر تیمی و انفرادی به میزبانی این یگان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، سرهنگ "ابوالفضل فقیهی" در حاشیه مراسم معرفی برترین های مسابقه دوگانه یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: در این دوره از مسابقات دوگانه آبی و خاکی،93 ورزشکار با 29 تیم از سراسر کشور در مسابقات شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را علاوه بر بالا بردن سطح آمادگی جسمانی کارکنان، تقویت روحیه نشاط و خود باوری در بین کارکنان عنوان کرد و افزود: این دوره از مسابقات با شرکت نفرات برتر این رشته ورزشی در سطح ناجا و نیروهای مسلح در مقاطع سنی زیر 30سال و بالای 30 سال برگزار شد.

فرمانده یگان ویژه استان هرمزگان یکی دیگر از اهداف برگزاری این مسابقات را آماده سازی و محک زدن نفرات و تیم های برتر یگان ویژه برای شرکت در مسابقات در سطح ناجا و نیروهای مسلح کشور برای شرکت در مسابقات جهانی نیروهای مسلح برای سال آینده دانست و بیان کرد: این دوره از مسابقات با برتری تیم های یگان چهار محال و بختیاری، تیپ یکم امیرالمومنین (ع) و یگان ویژه استان هرمزگان به ترتیب در مقام های اول تا سوم به پایان رسید.

رئیس هیئت ورزش های دوگانه، سه گانه و پنج گانه فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با اشاره به مقام های کسب شده تیمی در این دوره از مسابقات، تصریح کرد: در مقام انفرادی رده سنی زیر 30 سال، آقایان "جهانگیر انصاریان" از استان چهار محال و بختیاری به عنوان نفر اول، "رضا قائد رحمتی" از تیپ یکم به عنوان نفر دوم و "سلمان کابلی" از استان گلستان به عنوان نفر سوم برگزیده شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بخش قهرمانی رده سنی بالای 30 سال، آقایان "ابراهیم غفوری" از تیپ یکم، "سید احمد احمدی" از چهارمحال و بختیاری و "ایمان ترکی زاده" از استان هرمزگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

سرهنگ فقیهی در پایان با تقدیر از همکاری منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بندرعباس از نفرات و تیم های شرکت کننده یگان های سراسر کشور و همچنین از داوران و برگزار کنندگان این جشنواره ورزشی در سطح یگان های ویژه ناجا تشکر و قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/ز564

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار