محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:خیران استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند.
کد خبر: ۹۴۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵ 03 March 2021

خیرین کرمانشاهی بیش از ۲۰ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:امسال جشن نیکوکاری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود اما خیران کرمانشاهی از هفته های گذشته به استقبال این جشن مذهبی و ملی رفته و شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از امروز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه آغاز می شود اما میزان کمک جمع آوری شده در این جشن ملی تاکنون نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته از رشد ۶۹ درصدی برخوردار بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: با توجه به شرایط کرونایی موجود و عدم برپایی مدارس و کلاس های آموزشی به صورت حضوری، امسال زنگ جشن نیکوکاری در سامانه آموزشی شاد و فضای مجازی نواخته می شود.

رخصی تصریح کرد:در روز پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری است و در روز جمعه پانزدهم اسفند ماه نیز پایگاه های این نهاد در میعادگاه های نماز جمعه مستقر خواهند شد.

وی در پایان گفت:خیران کرمانشاهی می توانند با مشارکت در جشن نیکوکاری کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی و شماره گیری کد دستوری #۱۸۸۷۷ به دست نیازمندان برسانند.

 

صفورادانایی فرد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار