فرماندار ثلاث‌باباجانی، اجرای طرح‌های اشتغالزایی را یکی از نیازهای این شهرستان برای ایجاد شغل و رفع بیکاری دانست و گفت: بستر برای سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغالزا در شهرستان فراهم است.
کد خبر: ۹۴۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 03 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«یدالله شکری» در مراسم افتتاح ساختمان شهرداری میرآباد با حضور استاندار کرمانشاه، خواستار ایجاد واحدهای پایین دستی پتروشیمی در این شهرستان مرزی شد و افزود: سرمایه گذاری در این حوزه می تواند زمینه توسعه و اشتغال را در این شهرستان فراهم کند و ثلاث باباجانی را از محدودیت خارج کند.

او در ادامه با بیان اینکه ۱۹ طرح و پروژه نیمه تمام در شهرستان داریم، گفت: ساختمان بیمارستان شهر تازه آباد یکی از مهمترین و با اولویت ترین پروژه هاست که انتظار داریم روند ساخت آن از سر گرفته شود.

وی همچنین انتقال آب کشاورزی به دشت حُر، تسریع در اجرای تونل سیاه طاهر و اجرای راه های روستایی را از دیگر خواسته های شهرستان دانست و اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی در مسیر توسعه و آبادانی نیازمند عنایت ویژه دولت است.

سرمایه گذاری ۳۳۵ میلیارد تومانی دولت در ثلاث باباجانی

فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه سخنانش با قدردانی از توجه ویژه دولت به این شهرستان، گفت: در سه سال اخیر، ۸۵۷ پروژه با ۳۳۵ میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان در این شهرستان اجرایی شده است.

شکری با بیان اینکه هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان هزینه شده است، افزود: از این میزان ۲۴۳ میلیارد تومان برای واحدهای اداری و ۸۵۷ میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات و کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی همچنین توضیح داد که در دهه فجر امسال نیز ۴۵ پروژه با ۷۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

او یادآوری کرد که با همه این خدمات دولت، شهرستان ثلاث باباجانی نیازمند عنایت بیشتر مسوولان در راستای توسعه و آبادانی است.

ثلاث باباجانی با حدود ۳۸ هزار نفر جمعیت در حدود ۱۲۵ کیلومتر شهر کرمانشاه واقع شده است.

استاندار کرمانشاه امروز در سفر به شهرستان ثلاث باباجانی ضمن افتتاح شهرداری میرآباد از برخی پروژه های اقتصادی و عمرانی بازدید و با تعدادی از خانواده های معظم شهدا نیز دیدار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار