جلسه مشترک شورای عالی قوه قضاییه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی همزمان با سایر استانهابصورت ویدئو کنفرانس با شورای قضایی آذربایجان غربی‌ برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷ 01 March 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضایی با شورای قضایی استان، با اشاره به هجمه‌های معاندان در مباحث حقوق بشری به کشورمان افزود: در سوریه مراکز مقاومت را می‌زنند و مدعیان حقوق بشر در نهایت سکوت از کنار این مسئله عبور می‌کنند و در مقابل پرونده قاچاقچی را مطرح می‌کنند.

وی گفت: دنیا می‌داند که شما اهل حقوق بشر و هرگز پیگیر مباحث حقوق بشری نیستید و صرفاً نمایش قدرت است که از سوی شما مدعیان داده می‌شود.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: این مدعیان از طرفی صریحاً حق را نابود می‌کنند و مانع مردم عدالت خواه هستند و از طرف دیگر مباحث حقوق بشری را دستاویز مقاصد خود می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: اقتدار بدون عدالت هرگز بر صراط مستقیم قرار نمی‌گیرد و اعمال اقتدار همراه عدالت به نتیجه می‌رسد و قدرتمندی خالی از عدالت قیافه گرفتن بدون عمل است.

وی تصریح کرد: یکی از مسائلی که این روز‌ها به صورت خاص باید مورد توجه قرار بگیرد مسئله زندان و زندانیان است که همچنان باید در دستور کار قرار داشته باشید.

رئیس دستگاه قضا افزود: از همکاران قضایی می‌خواهم برنامه‌های امسال را تا پایان سال جمع بندی و برای سال ۱۴۰۰ برنامه مبتنی بر سند تحول قضایی تبیین کنند.

رئیس قوه قضاییه گفت: درباره اجرای سند تحول قضایی نظر‌های اصلاحی حتماً می‌تواند کارساز باشد تا اجرای این سند در همه بخش‌ها به خوبی دنبال شود.

وی تاکید کرد: همکاران قضایی باید برای اجرای سند تحول در همه بخش‌ها برنامه ریزی کنند که چه باید کنند تا مشکلات مردم در حوزه قضایی برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تصریح کرد: بی برنامه حرکت کردن مثل حرکت یک کشتی بی مقصد است و کسی که برنامه داشته باشد مقصد را می‌داند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار