معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از اتمام فاز نخست بوستان‌های زائر و خضر تا پایان سال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 01 March 2021

به گزارش تابناک قم، عباس حلوایی زاده با اشاره به آغاز عملیات فاز ۵ عمار یاسر اظهار داشت: در ایام دهه فجر اجرای این پروژه عمرانی که حدود ۱۶۰۰ متر از حدفاصل خیابان معلم آغازشده شروع‌شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری قم بخش عمده‌ای از تملکات این پروژه تا کوچه ممتاز انجام پذیرفته است و عملیات عمرانی این پروژه در مدت ۱۸ ماه به سرانجام خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم آخرین وضعیت عملیات عمرانی ادامه تونل غدیر را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اجرای عملیات عمرانی ادامه تونل غدیر با بیش از ۷۶ میلیارد تومان اعتبار در دست اجراست که تملکات با قیمت روز بالغ‌بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

حلوایی زاده با بیان اینکه پروژه جعفریه و تقاطع کمربندی امام علی(ع) و بلوار حضرت معصومه(س) ازجمله ورودی‌های مهم قم است که باید اصلاح و بهسازی و در آن فضای سبز طراحی شود، یادآور شد: محدوده پروژه خارج از شهر بود و نیاز به هماهنگی و مصوبه از طریق راه و شهرسازی داشت و زمان برد، امیدواریم این دو پروژه نیز تا پایان سال به سرانجام برسد.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های دیگری همچون بوستان زائر و خضر در حال تکمیل است و تا پایان سال فاز یک آن به اتمام می‌رسد، این بوستان‌ها کوهستانی و بسیار فرح‌بخش و با سیستم پارک شهری متفاوت است و در آن مسیر دوچرخه و عابرین پیاده دیده‌شده تا خانواده‌ها بتوانند از آن استفاده کنند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: محور خروجی جنب عوارض قم- کاشان و خروجی انتهای رودخانه به سمت عوارضی تهران ازجمله پروژه‌هایی بود که اجرای آن سه ماه طول کشید و به‌زودی آسفالت شده و آماده خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار