مدیرکل بهزیستی استان سمنان:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان از تحویل ۱۷۰و احد مسکونی به مددجویان تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: تأمین مسکن و زیرساخت‌های لازم برای مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی در دستور کار است.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰ 24 February 2021

۱۷۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده شد

 

به گزارش تابناک سمنان علیرضا ایزد پور بابیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری ۱۷۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان سمنان تحویل داده‌شده است، ابراز داشت: ساخت مسکن از سال ۸۶ آغاز و تا دهه فجر سال جاری ادامه داشته که طی این بازه زمانی دو هزار و ۸۹ واحد مسکونی به مددجویان واگذارشده است.

وی بابیان اینکه تأمین مسکن و زیرساخت‌های لازم برای مددجویان و توان‌خواهان بهزیستی در دستور کار قرار دارد، افزود: در این راستا مقرر شد که ۳۴۰ واحد مددجویی دیگر در سطح استان سمنان ساخته و به مددجویان تحت پوشش بهزیستی تحویل داده شود.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه مشارکت خیران در امر مسکن منجر به تحویل ۱۷۶ واحد مسکن طی سال گذشته شده است، ابراز داشت: درواقع هدف از ساخت مسکن برای مددجویان کاهش آلام جامعه هدف است که مشارکت خیران می‌تواند این بخش را تسریع بخشند.

ایزد پور بابیان اینکه ۱۲ هزار معلول تحت حمایت این سازمان در استان سمنان هستند، در ادامه تصریح کرد: حمایت از یک هزار و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار، ارائه خدمات از صفر تا سالمندی، گسترش خدمات اورژانس اجتماعی و افزایش ساعات خدمت‌رسانی، دیگر اقدامات بهزیستی محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه کاهش اعتیاد و کمک به رفع این آسیب اجتماعی دیگر برنامه‌های بهزیستی است، افزود: در این راستا مرکز جامع درمان اعتیاد در شهرستان گرمسار دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری رسید که کمک به اشتغال و توانمندسازی معتادان در زمره اقدامات سازمان است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع:مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار