در پی گسترش کرونا ویروس؛
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: مرز این استان با شمال عراق برای مسافران عراقی از ساعت۱۴ امروز ۳ اسفند بسته شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹ 21 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به نارنجی بودن وضعیت هفت شهرستان آذربایجان غربی و احتمال تغییر مرزهای آذربایجان غربی با عراق بسته شدرنگ به وضعیت قرمز به دلیل سیرصعودی ابتلا به کرونا و نیز به منظور پیشگیری از ورود ویروس کرونای انگلیسی از مرزهای عراق، تردد مسافر از گمرکات پیرانشهر و سردشت از ساعت۱۴ امروز حداقل به مدت دو هفته از سمت عراق به ایران ممنوع خواهد بود.

علی مصطفوی در این خصوص با اشاره به اینکه از ۱۷شهرستان آذربایجان غربی هفت شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند، افزود: این اقدام در راستای حفظ سلامتی شهروندان به ویژه در جنوب این استان، طرح ریزی شده و به مدت ۲هفته اجرایی خواهد شد.

وی اضافه کرد:هیچ گونه تردد زمینی مسافر بین ۲طرف در راستای اجرای این طرح صورت نخواهد گرفت که شهروندان باید در این خصوص، همراهی لازم را داشته باشند.

رانندگان وسایط نقلیه باری نیز به شرط داشتن برگه آزمایش ایرانی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اجازه ورود به کشور را خواهند داشت.

مصطفوی گفت: نتیجه آزمایش کرونای صورت گرفته در داخل کشور عراق برای تردد، قابل قبول نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار