حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: مستحکم کردن مبانی فکری انقلاب و نظام که یک مبانی دینی است در اولویت مسوولان مردم باشد و در این راستا باید عمل شود.
کد خبر: ۹۴۲۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 19 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه گفت: باید مبانی فکری مستحکم اسلامی و دینی بیشتر تقویت و تبیین شود و به شکل جدید مورد توجه قرار گیرد.

او ادامه داد: باید به احکام دین عمل کرد و از سستی و تنبلی با جدیت دوری شود و در این صورت پیروزی حاصل می‌شود.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: عدالت خواهی و فساد ستیزی مورد توانید و توجه مردم است و مسوولان تیز به این مساله توجه ویژه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به لزوم بهره‌گیری مسوولان از کتاب نهج‌البلاغه، افزود: باید با معارف و حکمت های این کتاب بیشتر آشنا شویم و بهره لازم را از آن ببریم.

او با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه پربرکتی است و با ورود این ماه مؤمنان باید خود را آماده ماه مبارک رمضان کنند و در این ماه برکات خداوند بر بندگان بیشتر می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی، افزود: ماه رجب فرصتی برای تقرب به خداوند متعال است و در این ماه می‌توان از نعمات خداوند متعال بهره لازم را برد.

او بیان کرد: اهل بهشت کسانی هستند که از نعمت ماه رجب بهره‌مند هستند و در این ایام روزه‌داری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به لزوم احترام به والدین، اظهار داشت: باید به والدین احترام بگذاریم و آنها را از یاد نبریم، زیرا این امر موجب نزول برکات و نعمات خداوند متعال بر سربندگان می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار