در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی بر اجرای سیاست های جمعیتی،دوری از اشرافی گری و اسراف،اجرای پیوستهای فرهنگی درطرحهای عمرانی ونظارت قانونی برفضای مجازی تاکید شد.
کد خبر: ۹۴۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 19 February 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه فرهنگ عمومی استان با اشاره به فضائل ماه مبارک رجب گفت: در این ماه خداوند با عمل و عبادت اندک اجر بسیار بزرگی عنایت می کند و باید از فرصت این ماه برای خود سازی و ورود به ماه مبارک رمضان استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اهمیت اجرای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: باید مجلس و دولت سیاست های تشویقی را برای افرایش جمعیت اجرایی کنند.

وی بر تقویت بیش از پیش کمیته فضای مجازی تاکید کرد و گفت: باید در زمینه نظارت ، کنترل و مدیریت این فضا فعالیت های جهادی انجام شود خصوصا در روزهای کرونایی که اهمیت فضای مجازی بیش از پیش می شود.

امام جمعه ارومیه همچنین بر اجرای پیوست های مختلف فرهنگی در طرح های بزرگ عمرانی و شهری تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به پرهیز از تجمل و اشرافی گری خصوصا در بین مدیران نظام اسلامی تصریح کرد: آموزه های دینی ما را از اشرافی گری نهی می کند و باید مدیران و مسئولان دوری از اشرافی گری را برای خود یک اولویت قرار دهند که در این صورت مردم نیز رعایت خواهند کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت برفضای مجازی و برخورد قانونی با خاطیان و سو استفاده کنندگان در این فضا گفت: باید برنامه ریزی ها در جهت برخورد با برخی از هنجار شکنی های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی تقویت شود.

آقای مصطفوی با اشاره به شروع فرایند اجرایی انتخابات از ۱۸ اسفند سال جاری بر انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات سال آینده تاکید کرد.

سرهنگ وحیدی مدیرکل حفظ آثار و نشردارزش های دفاع مقدس استان نیز در این جلسه بر تبیین دستاوردهای دفاع مقدس در حوزه های مختلف و برجسته سازی نقش استان در این دوران پر افتخار تاکید کرد.

حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: فرهنگ اسراف و تبذیر یکی از موارد مهم فرهنگی است که متاسفانه در برخی از مواقع به یک ارزش اجتماعی نیز در جامعه تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار