تابناک-فرماندار حاجی‌آباد از عزم مسئولان این شهرستان برای احداث غرفه‌های جدید برای غرفه‌داران بازارچه محلی این شهر که دچار حریق شده بود خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 15 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،. حمید جهانگیری با اشاره به آتش سوزی هفته گذشته بازارچه محلی این شهر اظهار داشت: متاسفانه در هفته گذشته شاهد یک آتش سوزی در بازارچه‌های محلی حاجی‌آباد بودیم که خسارت زیادی به غرفه داران وارد کرد.

وی افزود: پس از این آتش سوزی برآورد خسارت صورت گرفت و درخواست غرفه داران مبنی بر پرداخت خسارت به ستاد حوادث ارسال شده و پیگیر هستیم از این طریق بتوانیم کمک‌هایی برای غرفه‌داران جذب کنیم.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد گفت: مسئله اصلی در خصوص این غرفه‌ها، بیمه نبودن آنهاست اما در صدد هستیم بتوانیم برای این افراد تسهیلات‌ ارزان قیمت جذب کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از موارد دیگری که به دنبال تحقق آن هستیم، اختصاص زمین و احداث یک بازارچه محلی و اعطای غرفه جدید به این غرفه دار آن است، هنوز این مسئله نهایی نشده و در جلسه هفته آینده شهرستان که در همین زمینه برگزار می‌شود در خصوص آن تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

جهانگیری با اشاره به احتمال تخریب محل فعلی گفت: زمین فعلی در تملک یک شخص است و وی زمینش را می‌خواهد از همین رو در صدد هستیم زمین دیگری با غرفه بندی بسیار مناسب و استاندارد در اختیار غرفه‌داران فعلی قرار دهیم.

وی در خصوص دیر رسیدن آتش نشانی به محل آتش سوزی گفت: نیروهای آتش نشانی مطابق اعلام رسمی در موعد مناسب به محل رسیده‌اند و نسبت به اطفا حریق اقدام کردهاند و دیر رسیدن نیروهای آتش نشان مورد تایید نیست.

فرماندار شهرستان حاجی‌آباد اظهار داشت: در این شهرستان تجهیزات کافی برای مهار آتش و مقابله با آتش سوزی به اندازه مورد نیاز وجود دارد و در این زمینه نیز مشکلی احساس نمی‌شود.

انتهای پیام /359

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار