رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه، تحول بانکداری با سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های الکترونیکی را یکی از دستاوردهای مثبت دولت تدبیر و امید دانست و گفت: تقویت این زیرساخت‌ها منجر به ارتقا بانکداری الکترونیک و افزایش سطح خدمات غیرحضوری بانکی شده است.
کد خبر: ۹۴۰۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 15 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«بهزاد جلیلیان» افزود: بانک ملی با ارتقای زیرساخت‌­های بانکداری الکترونیک، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را به صورت غیرحضوری فراهم کرده تا با بهره‌مندی از سامانه‌ها تا بسیاری از خدمات را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشند.

وی با اشاره به نگرانی‌ها در ارتباط با کاهش حساسیت‌ها به فاصله گذاری‌های اجتماعی و رشد آمارهای روزانه شیوع کرونا در کشور، افزود: اشاعه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک در راستای کاهش حضور فیزیکی مردم در بانک در اولویت بانک ملی است.

او اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور و استان، مشتریان بانک ملی نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشتند و پویش‌­های متعددی برای پیش­گیری و مقابله با شیوع این ویروس تشکیل شد که (کمپین به شعب بانک‌ها نرویم) نیز یکی ازآن­ها بود و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان همراه شد.

وی ادامه داد: همچنین دستگاه­‌های خودگردان، اپلیکیشن ۶۰، نشان ­پرداخت و دستگاه MTV از دیگر خدمات برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری است.

وی اظهار داشت: اگرچه شیوع کرونا مصائب بسیاری را برای کشور داشت اما شاهد بروز فرصت های خوبی از این اتفاق نامبارک بودیم که یکی از آن­ها اشاعه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیک بانک بود و نمونه آن را در ثبت نام ETF مشاهده کردیم، به ­ویژه در سال ­های اخیر با شناخت صحیح از تهدیدها و فرصت ها، سرمایه‌­گذاری قابل توجهی در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتال انجام شده است.

او گفت: بانک ملی در بیشتر حوزه ­های جدید به عنوان بانک مرجع در کشور مطرح بوده و کانال های اصلی ارتباطی دیجیتال خود نظیر اینترنت ­بانک و موبایل ­بانک را با کیفیتی منحصر به ­فرد برای مشتریان خود توسعه داده ­ایم و باوجود از دست دادن چندین نفر از همکاران در اثربیماری کرونا بدون وقفه و تعطیلی تمامی شعب به همشهریان ارایه خدمت می‌کنند.

جلیلیان افزود: اقتدار بانک ملی ایران نشان از پشتوانه عظیم و اعتماد عمومی مردم است که موجب شده این بانک به عنوان بزرگترین بانک جهان اسلام معرفی شود که نقش سازنده ای در بخش های مختلف در کشور داشته و دستاوردهای عظیمی در ارائه خدمات نوین بانکی از جمله در زمینه بانکداری الکترونیک داشته است.

وی اظهار داشت: بزرگترین سرمایه بانک ملی، مشتریان آن است و از وجود پربرکت همین مشتریان، شوق خدمت هرچه بیشتر در تک تک کارکنان بانک ملی ایجاد شده است.

نصب ۹۵ هزار سامانه بام برای مشتریان

رییس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه، در ادامه گفت: در راستای پیشرفت بانکداری الکترونیک، بانک ملی با هدف ارایه مجموعه­ ای خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین فناوری های حوزه فناوری اطلاعات و یک­پارچه کردن خدمات قابل ارایه به مردم اقدام به طراحی سامانه بانکداری اینترنتی جدید «بام» (بانک اول من) کرد که ۹۵ هزار و ۵۰۰ مورد نصب گردیده است.

جلیلیان افزود: سامانه بام باهدف بی نیاز بودن همشهریان از بودن در صف خودپرداز و شعبه با ارایه خدمات بانکی نظیر پرداخت قبوض، ­ انتقال پول، افتتاح حساب و سایر خدمات بانکی بوده و امکانات آن شامل (خلاصه حساب­ ها، صورتحساب، محاسبه اقساط تسهیلات، محاسبه سود سپرده‌­ها، داشبورد، مدیریت مالی شخصی، تاریخچه انتقال پول، مشخصات کاربر، پرداخت قبض، انتقال پول کارت به کارت، انتقال پول، تعیین مبلغ و تاریخ چک، واحدهای بانک، دفترچه تلفن، بازخوردها، گزارش تسهیلات و نرخ ارز) می باشد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

بانک ملی در این استان ۷۶ شعبه و ۲۰۷ دستگاه خودپرداز دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار